Puolan irrotus... Mv6
Puolan irrotus... Mv6
eli puolaa irrottamassa, ja olen irrottanut sen mustan muovin "päältä" mistä pyyhkujät menee läpi, ja sitten olen irrottanut noin 8 letkua.
mutta mitä muuta olette irrottanut että sinne puolalle pääsee?
olen siitä sormilla löytänyt vasta 3 torx kantaista pulttia, niin montas siinä on? ja missä kohdissa?
ainakin kuskin reunassa on kaksi ja repsikan reunassa ylhäällä vissii yksi.
mutta onko muita?
mutta mitä muuta olette irrottanut että sinne puolalle pääsee?
olen siitä sormilla löytänyt vasta 3 torx kantaista pulttia, niin montas siinä on? ja missä kohdissa?
ainakin kuskin reunassa on kaksi ja repsikan reunassa ylhäällä vissii yksi.
mutta onko muita?
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! 
Haynesin korjausopas näyttäis kehottavan irroittamaan myös lasinpyyhkijöiitten moottorin. Itse irroitin tuon moottorin kun vaihdoin tulpanjohdot, mutta ei silläkään kovin paljon parempia tiloja käsille saanut.
Imusarjan ylimmän osan jos irrottais, niin vois helpottaa enemmän!
Niin, ja muistaakseni tuo puola on kiinni 4 pultilla...eli 1 joka kulmassa.
Imusarjan ylimmän osan jos irrottais, niin vois helpottaa enemmän!
Niin, ja muistaakseni tuo puola on kiinni 4 pultilla...eli 1 joka kulmassa.
Niin kuin tuossa Mantamies sanoikin niin se puola on joka kulmasta torksiruuvilla kiinni. Oishan senki möykyn helpompaankin paikkaan saanu laitettuu mut ollu vissiin suunnittelijalla vähä aivot jumissa. Omasta ompusta edellinen omistaja oli syystä tai toisesta joskus purkanu koko pyyhinpaketin pois ja jättäny sit kaks vaikeimmassa paikassa olevaa ruuvvia pois. niin sain helposti sen koko systeemin edestä pois ja lisää tilaa puolan irroittamiseen. jos ne tulpanjohdot on merkattu jotenki et mikä menee millekki pytylle ni kannattaa ottaa ne siitä puolasta irti ni pääset helpommin käsiks niihin ruuveihin
Vectra opc
ex. Omega MV6
ex. Civic Type R
ex. Vectra C 2.0t
ex. Omega MV6
ex. Civic Type R
ex. Vectra C 2.0t
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... osi_widgetsloxa kirjoitti:onhan siinä se kaavio painettuna
venttiilikoppaan "kuskinpuoleiseen"
mistä näkee mikä pytty on mikäkin.
tuossa näkyy nihkeästi numeroitakin -> mutta paremminhan näet, kun mokkulan irroitat.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
mites muuten tuon puolan maadoituksen kanssa käy jos laittaa vain toisesta reunasta kiinni?
jotkut kirjoitti että puola vain ollut toisesta reunasta kiinni!
siinä on nimittäin 3 yksikköä mitkä 2 on yhdistetty pohjasta metalli lätkällä (maat) eli ne maadoittuu toisesta reunasta,
ja yksi yksikkö pitäisi myös erikseen maadoittaa??
vai olenko väärässä?
tuleeko
jotain käynti ongelmia jos laitan vain kuskin puolan ruuvit?
jotkut kirjoitti että puola vain ollut toisesta reunasta kiinni!
siinä on nimittäin 3 yksikköä mitkä 2 on yhdistetty pohjasta metalli lätkällä (maat) eli ne maadoittuu toisesta reunasta,
ja yksi yksikkö pitäisi myös erikseen maadoittaa??
vai olenko väärässä?
tuleeko
jotain käynti ongelmia jos laitan vain kuskin puolan ruuvit?
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!!