http://www.americancarclub.fi/Miro.Simounen kirjoitti:Millos kuumat renkaat o!TobyR kirjoitti:Nii sitähän vois jotain kehitellä ton Hot Wheels Shown yhteyteen.
K-S paikallismiitti. Kysymys
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017

OCF on perinteitä kunnioittaen mukana messuilla. Aikaisemmista vuosista poiketen osasto on A-hallissa siellä missä kaikki muutkin merkkikerhot ovat.
Voimassa olevalla jäsenkortilla 2€:n alennus sisäänpääsystä kerholippukassalta!
JiiPee
Paikallismiittikin täs lähenee... Ja eiku jengiä mukaan! Edellisessä paikkallismiitissä oli uusi tulokas EVO 500:lla ja eikä ihan ees kulmilta. Niin lähempää kuin kauempaakin, uudet ja vanhat... Tervetuloa!
Otsikosta ja kerholehdestä selviää aina paikka ja aika. Tai jos tulee jotain muutoksia, lisäjuttuja, yms. yritämmä Timon kanssa hoitaa, että ilmot niistä ovat myös ajoissa täällä...
Otsikosta ja kerholehdestä selviää aina paikka ja aika. Tai jos tulee jotain muutoksia, lisäjuttuja, yms. yritämmä Timon kanssa hoitaa, että ilmot niistä ovat myös ajoissa täällä...
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Osto/rahtausapua j:kylästä?!
Terve!
Jos tätä kautta saisi pyydettyä armailta kerholaisilta apua?
Kun olen tekemässä kauan kuolaamistani vanteista kauppoja, mutta myyjä asuu paikassa X, ja vanteet jyväskylässä. Ja vanteiden haltijoilla ei ole mahdollisuutta lähettää niitä. Eli toive olisi seuraavanlainen;
-Lähettäisin rahat jollekkin ystävälliselle/luotettavalle kerholaiselle, joka kävisi katsomassa ja tarkistamassa ko setin. Jos ok, niin ostaisi ja lähettäisi ne MH:n kautta minulle. Ja ellei ole sitä mitä pitää, niin lähettäisi rahat takaisin.
-Ja molemmissa tapauksissa on luvassa korvaus menetetystä vapaa-ajasta.
Eli mikäli tällainen onnistuu niin olisin todella kiitollinen avusta!
Yhteydenotot YV:llä tai 040-5350005.
:Jere
Jos tätä kautta saisi pyydettyä armailta kerholaisilta apua?
Kun olen tekemässä kauan kuolaamistani vanteista kauppoja, mutta myyjä asuu paikassa X, ja vanteet jyväskylässä. Ja vanteiden haltijoilla ei ole mahdollisuutta lähettää niitä. Eli toive olisi seuraavanlainen;
-Lähettäisin rahat jollekkin ystävälliselle/luotettavalle kerholaiselle, joka kävisi katsomassa ja tarkistamassa ko setin. Jos ok, niin ostaisi ja lähettäisi ne MH:n kautta minulle. Ja ellei ole sitä mitä pitää, niin lähettäisi rahat takaisin.
-Ja molemmissa tapauksissa on luvassa korvaus menetetystä vapaa-ajasta.
Eli mikäli tällainen onnistuu niin olisin todella kiitollinen avusta!
Yhteydenotot YV:llä tai 040-5350005.
:Jere
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
nyt kun tuo kuuluisa hirvaskankaan esso on kuollut/kuopataan.....
siirrytään tuonne uuden abc:n puolelle......
eli seuraava paikallis miitti on 3.6. kello 17.00 Hirvaskankaan ABC:llä.
siirrytään tuonne uuden abc:n puolelle......
eli seuraava paikallis miitti on 3.6. kello 17.00 Hirvaskankaan ABC:llä.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'