Eipä taida noita Irmscherin osia saada muualta kuin Opel-liikkeestä. En muista enää tarkalleen paljoko toi maksoi, mutta pohjavarissä taisi olla jotain 400€. Ja jos joku kauhistelee hintaa, niin se on muuten laadultaan sellainen, että ei pohjiakaan tarvii Niin ja sumuvalot kuuluu hintaan.
Ville kirjoitti:Eipä taida noita Irmscherin osia saada muualta kuin Opel-liikkeestä. En muista enää tarkalleen paljoko toi maksoi, mutta pohjavarissä taisi olla jotain 400€. Ja jos joku kauhistelee hintaa, niin se on muuten laadultaan sellainen, että ei pohjiakaan tarvii Niin ja sumuvalot kuuluu hintaan.
siis puskuri 400€? Jossain vaiheessa oli kyllä jotain 1000€ luokkaa sumuvaloin.
Tuo vanteiden ET näyttää kyllä todella paljon liian pieneltä. Tulee sellainen ihme maasturi-look joka vaatisi lokarin levikkeitä... mitkä nuo on, jotkut ET25 vai vähemmän?
ata kirjoitti:Tuo vanteiden ET näyttää kyllä todella paljon liian pieneltä. Tulee sellainen ihme maasturi-look joka vaatisi lokarin levikkeitä... mitkä nuo on, jotkut ET25 vai vähemmän?
ÄÄÄH! se maasturi lookki johtuu siitä et tuossa on vakio alusta vielä... mää luulen että muuttuu aika paljon ku saadaan sopivasti kenttään... tuo et oli muistaakseni joku 35, ollu joskus guattro audissa nuo... nii ja vanteethan on tosiaan 18*8,5...
nii ja jos ei muuta ni sit kaari levikkeitä hommaamaan
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Ville kirjoitti:No eihän siihen muut käy kuin Irmscherin valmiste Mullakin oli vaan toi etupuskuri ja takalippa, passaa pirun hyvin noitten vakioiden B2 kamojen kanssa
eikös vanne saa tulla kaaren yli mutta renkaan kulutuspinta ei saa? näin olen itse homman käsittäny... tuossa renkaan kulutuspinta jää kaaren sisäpuolelle
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
MEga3 kirjoitti:eikös vanne saa tulla kaaren yli mutta renkaan kulutuspinta ei saa? näin olen itse homman käsittäny... tuossa renkaan kulutuspinta jää kaaren sisäpuolelle
juurikin niin. hyvä siittä tulee kun madaltaa. kyl ne kaaret siitä levii sit iteksee
koko on 8,5x18 et muistaakseni 35... edessä pyorii moiteitta mutta takana raapii lokarin pokkaukseen kun ei oo vielä tehty niille mitään... eli ne on ihan vakiot
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94