3000 jakopää remppaa pirkanmaalla?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
jamppa2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jamppa2 »

ostin kans just molemmat ketjut, kiristimen ja ohjaimen maksoi noin 230 pirkanmaan osasopissa.kukahan niitä täälläpäin tosiaan asentais.. ei oikein itte jaksais ruveta repiin
jos sais kohtuu hintaan :D
irmscher senator 4.0
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Keväämmällä saa myös varaosavaraston kautta noita jakopään osia ja tiivisteitä ym. Tälläiset terveiset sain varaosavarastolta: "Sanoisin, että saamme samaan hintaan kunnon tavaraam, millä saat kamazuka harakiri kiinanosia Motonetistä. Meillä myydään vain sellaista tavaraa, joka on kokeiltu ensin omissa kisavehkeissä. Varaosat tulevat Englannista."
tunturista
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Hintaa on liikaa varaosissa.

Viesti Kirjoittaja tunturista »

Itse olen kaikki osat ostanut ja vastakin ostan Torniosta Ojanperältä. Siellä on edulliset hinnat ja palvelu jota missään muualla en oo kohannut. Kaveri hakemalla haki 30ne:n tiivistesarjojakin tosi pitkän ja lopulta löys Ruattinpuolelta Reinziläisen joka kestää. Suomesta kun ei ollut saatavilla moista sarjaa useemmalta toimittajanta kyselin. Esimerkkinä mainitakseni Simonssin metrinen suora 2,5" pakoputki pätkä rässätty malli osasetillä 27,50 hinnasto hinta ja tuolla vaan 15,50 hintalappu, hinnasta sain itse viel aikamoisen alennuksen!

Puhelinnumero liikeeseen on 016-446445, kertokaa Ivalosta Arvilta terkkuja kun soitatte.

Huomenis itsekin soittelen ko. liikeeseen ja pyyrän hommaileen tuohon ko. koneeseen jakopään roippeet kun sen kerran nyt aloin laitteleen kuntoon. Keitti niin perusteellisesti kun viskoflekti korkkas viime kesänä mut sinnillä piti tänne saakka ajella.

Jänkäjoonas
Vastaa Viestiin