Astvec kirjoitti:Kattelin että sulla näyttää olevan ihan nättejä autoja. Varsinkin toi toisessa esittelyssä ollut Astra oli erittäin menevän näköinen ja kelpais mullekkin.
Mutta tätä Vectraa vähä ihmettelen... Kun tää on kuitenki noinki paljon ajettu, niin lieneekö tässä enää tekniikka sellaisessa kunnossa että tätä ois kannattanu sen kummemmin alkaa ehostaan? Mun mielestä toi alhainen ostohintaki viittaa siihen, ettei tää kovin laadukas peli voinut ostohetkellä olla. Ja sitten mua mietityttää täs se, että mikä ylipäänsä oli tän auton historia kun noita alkuperäisiä osiakin oli tästä riisuttu ja korvattu vakio-osilla...?
Joten eikö sun mielummin olis kannattanut investoida/käyttää energias esim. tohon Asconan tekniikan päivittämiseen?
Ja nää kysymykset mulla heräs ihan vaan siitä syystä, että mainitsit täällä foorumilla ton ajan- ja rahanpuutteen.
Eli tässä vähän yhdistettynä kehuja ja rakentavaa (?) kritiikkiä.

Oikeassa olet. tämä oli purkutuomion saanut ja purkuun ostin mutta en raaskinu hävittää sitte kumminkaan järkevin olis ollu purkaa olis motin vaa ottanu itelle ja loppu romun hävittänyt osina!
turhaapa tuota enää miettii paska on jo lahkeessa...
laittoahan tässä vielä on kaikennäköstä ja käyttikseksi tein tän tällä (lähti VÄHÄN hanskasta tää homma) hetkellä ainut auto joka liikkuu pitäs noi kaks muuta maalata ja asconan tekniikka on vielä ihan hakusella...
tämä on vaa tämmönen harrastus omaksi huviksi rappailen näitä romuja mutta tosiaan 3 harraste autoo on vähän liikaa perheelliselle varsinki ku avokki ei oo töissä vaan koulunpenkillä ei tahdo oikeen olla varallisuutta kaikkiin yhtäaikaa
tosin suunnittelin tähän jo poikkeuslupia joista oon jo kyselly tuolta akenpuolelta jos nyt tämän auton pidän itsellä... RWD vectra... tosin nuo sitten joskus tulevaisuudessa?!
astraki on vuoden seissy osina (tämän auton takia) pakko saada kyllä kesällä jo liikkuun mutta tääki on rahoitus kysymys enimmäkseen, suunnitelmat on vähän auki tän suhteen!!!
taas pitäs vkl:na hakee autollinen opel krääsää...