Vahvistimen paikka
Itselläni oli 5 ovinen a - malli ennen nykyistä ja tein peräluukkuun siihen vasempaan reunaan filmivanerista koko sivun peittävän peitelevyn. Tällöin siis koko vasen sivu oli ihan suora ja sinne taakse sitten piilotin cd - boxin, 2 vahvistinta sekä aktiivijakosuotimen. Boxille ja suotimelle tein levyyn upotuksen jolloin sai levyt vaihdettua sekä pääsi säätelemään suodinta. Vähän työläs keino mutta päivässä saa homman tehtyä ja onhan siinä monta hyvää puolta: vahvistimet ym. laitteet piilossa / suojassa kolhuilta ja varkailta, johdot ym. saa vedettyä piilossa / suojassa, peräluukku lähes täysin vapaasti käytettävissä. Selkänojassa vahvistin ja muut ovat kumminkin aika arassa paikassa.
- Dominator
- 'Diplomat'

Suosittelen tota levyn laittamista kontin laitaan! jää tilaa konttiin ja saa vermeet piiloon! tai sit saa vehkeet esille? ittelläni on muut piilossa levyn takana mut vahvari on levyssä kiinni kontin puolla jolloin on helppo säätää jne... kiinnitys on pultilla levyn läpi. Pulttien näkyvä pää on sileä eli ei saa irti sitten millään purkamatta koko hässäkkää kontista...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Juu kyllä se 4 - ovisen kontti on hieman eri mallinen mutta sama systeemi on täysin toteutettavissa myös sinne. Itse tein ensin ruskeasta aaltopahvista mallin jota sovittelemalla ja muokkaamalla sai levyn muodon suurin piirtein sopivaksi. Toki varsinaista peitelevyä joutuu vielä viimeistelemään kriittisistä kohdista. Kiinnityksessä käytin hyväksi alkuperäisiä kontin verhoilun kiinnityspisteitä. Ja sen vahvistimen voi toki asentaa myös siihen pintaan kontin puolelle mutta itselläni ei siihen ollut tarvetta koska sain tarvittavat säädöt tehtyä aktiivisuotimella jolle tein aukon siihen levyyn, mutta kiinnitin sen silti levyn takapuolelle. Voi olla hieman vaikeaselkoista tekstiä...
minulla on a vectrassa (4ov) oikealla puolella konttia vahvari kiinni seinässä, ei mitään levyä edessä (vielä) ja vasemmalla puolella elementti valetussa kotelossa seinässä. Takakontissa on tilaa yllinkyllin ja tuo "suksireikä" on myös käytössä.
jos porukoilla ois kuvia siitä levystä, joko projekti tai ihan miltä näyttää valmiina, niin voisi laittaa tänne tai minulle postiin:
pebe@kanetti.com
Kiinnostaisi kovasti tuo suunnittelu, että miltä näyttää. Itse ajattelin tehdä sen peitelevyn ja siihen akryylimuovi ikkunan ja sitten joku teinix valaistus sinne, tai no..en tiedä...kun on noita sinisiä ledejä ylimääräisenä niin johonkinhan ne pitää laittaa. Mutta siis kuvia kiitos!
jos porukoilla ois kuvia siitä levystä, joko projekti tai ihan miltä näyttää valmiina, niin voisi laittaa tänne tai minulle postiin:
pebe@kanetti.com
Kiinnostaisi kovasti tuo suunnittelu, että miltä näyttää. Itse ajattelin tehdä sen peitelevyn ja siihen akryylimuovi ikkunan ja sitten joku teinix valaistus sinne, tai no..en tiedä...kun on noita sinisiä ledejä ylimääräisenä niin johonkinhan ne pitää laittaa. Mutta siis kuvia kiitos!
Hattuhyllyn alapinnassa on se huono puoli että jäähdytys toimii huonosti. Jos meinaa lujempaa soitella niin olisi hyvä väsätä tuuletus sille vahvistimelle ettei kuumene liikaa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B