Hockey Arena

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ashteroth »

Kausi meni kyllä päin peetä. Pykälää alemmas tipahdin. Oli kyllä meikän tiimille hiukan liian kova lohko. Toisaalta mun hyökkikalusto on aika syvältä. Yritin kyllä ostella pelaajia mutta ei vaan tarttunut täkyyn yksikään. Pitäisi ilmeisesti yöllä yritellä ostaa noita.

Noh, uusi kausi ja sitten uudet kujeet.
Born Dead, Buried Alive
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Juhi kirjoitti:
-JPa- kirjoitti: Sitten, miten saan joukkuehengen murhaavasta ylöspäin? Voittoja kumminkin tulee.
siis tarkotat varmaan et alaspäin ?
Ei kyllä mä sen ylöspäin haluan. Ei noi pelaajat halua jatkaa tossa joukkueessa kun on murhaava joukkuehenki.

Aika tasanen oli pleijari.
Kuva
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

-JPa- kirjoitti:
Juhi kirjoitti:
-JPa- kirjoitti: Sitten, miten saan joukkuehengen murhaavasta ylöspäin? Voittoja kumminkin tulee.
siis tarkotat varmaan et alaspäin ?
Ei kyllä mä sen ylöspäin haluan. Ei noi pelaajat halua jatkaa tossa joukkueessa kun on murhaava joukkuehenki.
Siis täh ?! :o

keten jo aiemmassa viestissä kirjoitin suoraan HA:n ohjeista et:

Joukkuehengen tasot :
Murhaava
Raivoisa
Vihamielinen
Hermostunut
Kylmä
Välinpitämätön
Tyytyväinen
Lämmin
Miellyttävä
Taivaallinen

Eli jos sul on joukkuehenki murhaava niin minkä luulet sen sit seuraavaksi olevan ?? :roll:

Joukkuehenki pyrkii asettumaan asteikon keskivaiheille. Eli kylmä tai välinpitämätön...
KUN pelaat Liigan, World League'in, National Champions cupin ja National Cupin pelejä:
"ottelun tarkeys"= merkittävä: joukkuehengen taso nousee (tossa kyseisessä taulukossa)
"ottelun tarkeys"= vähäinen: joukkuehengen taso laskee
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

No väärinpäin toi kaavio tavallaan on. Eli mitä ylempi, sitä huonompi. Eli pitäis pelailla vähäisen tärkeyden pelejä että taso laskee(paranee).
Juhi kirjoitti: Eli jos sul on joukkuehenki murhaava niin minkä luulet sen sit seuraavaksi olevan ?? :roll:
Kai se itsemurha on tosta seuraava?! :wink:
E: On ruvennu parantuun toi henki. Mites saadaan paras hyöty harjoittelusta? Ei meinaa nousta 18% yli millään.
www.samatsukat.fi
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Mitä varsinaisesti tarkoittaa kun mulle tuli viesti että mun kaks pelaajaa on saanu viikon tähden? Vaikuttaako se johonkin?
www.samatsukat.fi
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilt »

-JPa- kirjoitti:Mitä varsinaisesti tarkoittaa kun mulle tuli viesti että mun kaks pelaajaa on saanu viikon tähden? Vaikuttaako se johonkin?
Eiks se korota sitä "tähtiä" arvoa. Eipä taida muuta vaikutusta olla.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

mikä on ku mun pelaajista loukkaantuu joka päivä joku? :cry: pikaista apua ku alkaa pelaajat käydä kohta vähin jos kahden pelaajan päivätahtia loukkaantuu pelaajat ja ovat sivussa väh.6 päivää :evil:
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

|vectraman| kirjoitti:mikä on ku mun pelaajista loukkaantuu joka päivä joku? :cry: pikaista apua ku alkaa pelaajat käydä kohta vähin jos kahden pelaajan päivätahtia loukkaantuu pelaajat ja ovat sivussa väh.6 päivää :evil:
Laita harjoittelu 89-92% siittä "aikataulut" sivulta. Mulla 90% ja aika harvoin ketään loukkaantuu.
www.samatsukat.fi
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

-JPa- kirjoitti:
|vectraman| kirjoitti:mikä on ku mun pelaajista loukkaantuu joka päivä joku? :cry: pikaista apua ku alkaa pelaajat käydä kohta vähin jos kahden pelaajan päivätahtia loukkaantuu pelaajat ja ovat sivussa väh.6 päivää :evil:
Laita harjoittelu 89-92% siittä "aikataulut" sivulta. Mulla 90% ja aika harvoin ketään loukkaantuu.
pistin sen 90% ja silti meni taas kaksi pelaajaa :cry: nyt se on 80% toivottavasti ne loppuu ne loukkantumiset :roll:
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

Nostetaanpa tätäkin ketjua.

Ite 7divaris räpiköidään ja joukkue täyttää puoli vuotta piakkoin,pelaajamateriaali alkaa olemaan aika tasokasta ja keski ikä varmaan jossain 22-23 paikkeilla että pelaajista ei oo huolta vähään aikaan,rahaakin näyttää tulevan ihan kivasti sponsoreilta ja katsojia riittää matseissa joten tällä erää menee vallan mainiosti 8) Sarja nousukin mahdollista...

Pistäkääs haasteita tulemaan joukkue on Pohjanmaan Playboys VII.5 sarjassa
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

Jansperi kirjoitti:Nostetaanpa tätäkin ketjua.

Ite 7divaris räpiköidään ja joukkue täyttää puoli vuotta piakkoin,pelaajamateriaali alkaa olemaan aika tasokasta ja keski ikä varmaan jossain 22-23 paikkeilla että pelaajista ei oo huolta vähään aikaan,rahaakin näyttää tulevan ihan kivasti sponsoreilta ja katsojia riittää matseissa joten tällä erää menee vallan mainiosti 8) Sarja nousukin mahdollista...

Eipä kehumista oo ollu viime kausis. Tän kauden päätavote on taas pysyä samassa sarjassa...

Haaste laitettu Alavus Thrashers V.10 sarjasta...
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Yllättävän hyvin on alkanut kausi tässä sarjassa, IV.7, kun viime kaudella sarjapaikka selvisi vasta viimeisessä ottelussa. Tällä hetkellä ollaan kuudentena ja jos pudotuspeleihin selvitään, niin se on todella kova saavutus tältä tiimiltä!

Haasteita otetaan mielellään vastaan! DeadWings, IV.7
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Juhi kirjoitti:
Jansperi kirjoitti:Nostetaanpa tätäkin ketjua.

Eipä kehumista oo ollu viime kausis. Tän kauden päätavote on taas pysyä samassa sarjassa...

Haaste laitettu Alavus Thrashers V.10 sarjasta...
juu otin toisen haasteista vastaan :wink:
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Mites muuten kuin paljon teillä on syöttö arvo ketjua kohden?
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Jansperi kirjoitti:Mites muuten kuin paljon teillä on syöttö arvo ketjua kohden?
1. 104
2. 90
3. 56
4. 56
Vastaa Viestiin