olisi ollut helppo testata irto tulpalla minne ei tule kipinää...
itse puolan irrotin pihalla just sunnuntaina, irrotukseen meni noin 1T30 min. irrotin vain sen mustan muovin ja tulpan johdot.
kädet mahtuu juuri ja juuri sieltä väleistä.minä 84kg 182cm) en laihimpia hiphoppareita.
vaikeinta oli saade se puola pois sieltä, sen jälkeen kun sen oli irrottanut.
tulpat Ad-varaosa Mv6 sopivat Bosch 6kpl 26e
johdot bosch 6kpl n.47e
opel ottaa alkuperäisestä Bosch merkkisestä puolasta 224e
X30xe -96.
nyt uutta puolaa odottelen.
että tällee.
MV6 röpöttää
Niin olisihan tuon voinut tehdä itekkin, mutta ku ei oikeen tuo aika ja voimat riitä (1v 3kk vauva) hoidettavana. Vein siis auton pajalle ja toivon etten kuole korjaskustannusten kuulemiseen, mutta saa ny nähä mitä sieltä ilmenee.
Muuten Automuovista saa kohtuu hintaan mielestäni osia...
http://www.automuovikem.fi/alasivut/ope ... usosat.htm
Kerron kuulumisista kunhan tiedän asioista enemmän.
Muuten Automuovista saa kohtuu hintaan mielestäni osia...
http://www.automuovikem.fi/alasivut/ope ... usosat.htm
Kerron kuulumisista kunhan tiedän asioista enemmän.
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 AT vm.98
Ex:Opel Omega 2.5 V6 AT Sport vm.99
-
Omega x25xe
- 'Admiral'

-
Omega x25xe
- 'Admiral'

Nonnii, mie sain autoni kuntoon, mutta ei siitä halvalla selvitty. Ilmeisesti puola ja tulpanjohdot olivat kärähtäneet, tai ne siihen vaihdettiin ja auto toimii.
Hinta vaan vähän ihmetyytti,laskettiin hinnaksi 500-550€, mutta hinta olikin 640€ koska olivat vaihtaneet myös tulpat. Ei siinä mitään, jos tulpat vaihtaa, mutta jos 6kpl samoja tulppia maksaa itse ostettuna 24 ja risat ja korjaamolla 45 ja risat, niin tuntee itsensä huijatuksi.
Eniten ketuttaa se,että vein auton maanantai iltapäivästä korjaamolle ja siellä sanoivat että vaihtoon menee 2.5h. Soitin seuraavana iltapäivänä ja kysyin missä vaiheessa auto on ja vastaus oli, tässä puretaan. Menin keskiviikkona suoraan pajalle ja tarkoitukseni oli kysyä mikä hitto siinä auton laitossa kestää, kunnes huomasin autoni seisovan pihassa (autonovien lukot olivat auki ja auto oli pihalla
), menin sisälle ja kysyin miten auto voi. Vastaus oli tyrmäävä:Ai niin se on valmis, en vaan muistanut ilmoittaaa siitä.Mitä ihmeen tuohua tuollainen oikeen on? Ja sitten vielä se 100€ hinnan ylitys ilman asiakkaalle ilmoittamista, vaikka nimenomaan sovittiin ilmoittamisesta ennen auton laittoa.Varmaa on että en varmasti vie enää samaan paikkaan autoani huollettavaksi.
Ja sitten muillekkin hinta tietoa. Puola n.182€ johtosarja n.194€ tulpat 45€ =421€ On siinä osilla hintaa
Itse jos olisin ostanut osat liikkeestä olisin saanut ne 384€ joten ei oikeen herätä luottamusta nuo korjaamot enää. Jos vaikka joskus menisi puola uudestaan, niin laittaisin sen itse vaikka siinä menisi viikko.
Hinta vaan vähän ihmetyytti,laskettiin hinnaksi 500-550€, mutta hinta olikin 640€ koska olivat vaihtaneet myös tulpat. Ei siinä mitään, jos tulpat vaihtaa, mutta jos 6kpl samoja tulppia maksaa itse ostettuna 24 ja risat ja korjaamolla 45 ja risat, niin tuntee itsensä huijatuksi.
Eniten ketuttaa se,että vein auton maanantai iltapäivästä korjaamolle ja siellä sanoivat että vaihtoon menee 2.5h. Soitin seuraavana iltapäivänä ja kysyin missä vaiheessa auto on ja vastaus oli, tässä puretaan. Menin keskiviikkona suoraan pajalle ja tarkoitukseni oli kysyä mikä hitto siinä auton laitossa kestää, kunnes huomasin autoni seisovan pihassa (autonovien lukot olivat auki ja auto oli pihalla
Ja sitten muillekkin hinta tietoa. Puola n.182€ johtosarja n.194€ tulpat 45€ =421€ On siinä osilla hintaa
Itse jos olisin ostanut osat liikkeestä olisin saanut ne 384€ joten ei oikeen herätä luottamusta nuo korjaamot enää. Jos vaikka joskus menisi puola uudestaan, niin laittaisin sen itse vaikka siinä menisi viikko.
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 AT vm.98