Jansperi kirjoitti:juu otin toisen haasteista vastaanJuhi kirjoitti:Eipä kehumista oo ollu viime kausis. Tän kauden päätavote on taas pysyä samassa sarjassa...Jansperi kirjoitti:Nostetaanpa tätäkin ketjua.
Ite 7divaris räpiköidään ja joukkue täyttää puoli vuotta piakkoin,pelaajamateriaali alkaa olemaan aika tasokasta ja keski ikä varmaan jossain 22-23 paikkeilla että pelaajista ei oo huolta vähään aikaan,rahaakin näyttää tulevan ihan kivasti sponsoreilta ja katsojia riittää matseissa joten tällä erää menee vallan mainiostiSarja nousukin mahdollista...
Pistäkääs haasteita tulemaan joukkue on Pohjanmaan Playboys VII.5 sarjassa
Haaste laitettu Alavus Thrashers V.10 sarjasta...
Hockey Arena
antakaahan uudelle tulokkaalle jotakin peli vihjeitä
, ja mun tiimin nimi on Hikisukka ja liiga on on VII.52 , perkule ja toiseksi viimesenä
, paljos tuon lipun hinta kannattaa olla jne jne.
EDIT:
haasteita jätetty:
Pohjanmaan Playboys
Nääsvillen Predatorille
EDIT: jumiiko nuo sivut aina noin paljon vai onko vika minulla
1. 24
2. 18
3. 24
4. 34
EDIT: voi vitten taateli ja pässin kivekset, mulla ol viikko tuloina vajaa 3 miljuunaa , tein talletuksen 3 miljuunaa, ja viikko tulot tippu 800 tuhanteen
EDIT: eka peli mulle ja voitin 1-5
, vastustaja on tällä hetkellä vielä liigan 5 sijalla ja tänään olisi koti ottelu , jonka voittamalla saattasin nousta sijalle 11
, tällä hetkellä on sijoitus 14
EDIT:
haasteita jätetty:
Pohjanmaan Playboys
Nääsvillen Predatorille
EDIT: jumiiko nuo sivut aina noin paljon vai onko vika minulla
1. 24
2. 18
3. 24
4. 34
EDIT: voi vitten taateli ja pässin kivekset, mulla ol viikko tuloina vajaa 3 miljuunaa , tein talletuksen 3 miljuunaa, ja viikko tulot tippu 800 tuhanteen
EDIT: eka peli mulle ja voitin 1-5
Nääsvillen Predaattori hyväksynyt haasteen. Aamusin jumittelee sivut aika per**leellisesti.
Tuosta lipunhinnan korkeuden kannattavuudesta ei hajuakaan. Ite olen pitänyt 1000 ja nyt varmaan pitäisi hieman laskea kun ei ole ollut pelit loppuun myytynä. Tosin siihen voi vaikuttaa heikko menestyskin. Ja varmaan sama meno jatkuu, sillä jouduin myymään ykkösveskan pois. Ei pirulainen suostunut jatkamaan sopimusta. Maalivahin arvokin sillä oli 94. Vähän rapiat 50miljuunaa siitä sain ja oma kasvatti se oli, joten ihan hyvä voitto kaikinpuolin siitä tuli. Olisin kyllä tarvinnut loppukaudeksi sitä mutta ei niin ei.
Mites muuten olette pitäneet ketjujen peli ajat. Mulla on jokaisella 4 ketjulla 40 sek vaihdot.
Lisää haasteita saa pistää.
Tuosta lipunhinnan korkeuden kannattavuudesta ei hajuakaan. Ite olen pitänyt 1000 ja nyt varmaan pitäisi hieman laskea kun ei ole ollut pelit loppuun myytynä. Tosin siihen voi vaikuttaa heikko menestyskin. Ja varmaan sama meno jatkuu, sillä jouduin myymään ykkösveskan pois. Ei pirulainen suostunut jatkamaan sopimusta. Maalivahin arvokin sillä oli 94. Vähän rapiat 50miljuunaa siitä sain ja oma kasvatti se oli, joten ihan hyvä voitto kaikinpuolin siitä tuli. Olisin kyllä tarvinnut loppukaudeksi sitä mutta ei niin ei.
Mites muuten olette pitäneet ketjujen peli ajat. Mulla on jokaisella 4 ketjulla 40 sek vaihdot.
Born Dead, Buried Alive
En usko että vaikuttaa! Joillakin on kalenteri aivan täyteen buukattu. Mulla on kyllä aina muutama vapaapäivä mutta kyllä mä kaikkina päivinä pelaisin jos vain olisiveikka81 kirjoitti:Taisin jo muutaman hyväksyä, vaikuttakohan mitenkä tuohon pelaajien suoritukseen kun on aika täyteen bukattu kalenteri, viikon ajalle.
Born Dead, Buried Alive
Mä oon pitänyt kanssa tuota 40s jokaisella ketjulla, en tiiä miksi, mutta näin on ollut jo pitkäänashteroth kirjoitti:Mites muuten olette pitäneet ketjujen peli ajat. Mulla on jokaisella 4 ketjulla 40 sek vaihdot.
Laitoin haasteen tulemaan, sieltähän sai vaikka kuinka pitkälle selata kalenteria, että löytyi tyhjää!
ite aattelin vaan sitä, et olisko ero ollut vieläkin suurempi... ?veikka81 kirjoitti:oisit varmaan hävinnyt 11-2Juhi kirjoitti:Oho!Tilt kirjoitti:DeadWings - Alavus Thrashers 2 - 11![]()
Toi kakkosjoukkue on kyllä niiiiin huono..en oo kyl ketään voittanu koskaan noin paljon...! ja mitenkähän olis ottelu päättynyt jos ottelun tärkeys olis ollu merkittävä ton vähäisen sijaan ?