Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Ei sitä karheaks tarvii hioa, kunhan vesihiot sen pinnan rikki. Ja lakka päälle niin luulis pysyvän.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Skeidett
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Skeidett »

Presterin kirjoitti:Ei sitä karheaks tarvii hioa, kunhan vesihiot sen pinnan rikki. Ja lakka päälle niin luulis pysyvän.
Joo oli hiukan tyhmästi ilmaistu, mutta tarkotinkin, että hioo mataksi sen pinnan. Jospa se siinä jotenkin pysyy. Ajattelin kyllä ihan perus mattamustalla vetästä ja pitää varulta paikkamaalipulloa mukana :D
Tepi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tepi »

??miks teini/nuoret tytöt tai tytöt yleensä käyttää tekstiviesteissä HYMIÖITÄ?? :-) :-( :-D
Vectra -07
Meriva -03
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tepi kirjoitti:??miks teini/nuoret tytöt tai tytöt yleensä käyttää tekstiviesteissä HYMIÖITÄ?? :-) :-( :-D
Miks Tepi käyttää foorumille kirjoittaessaan hymiöitä ;)
Tepi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tepi »

TJT kirjoitti:
Tepi kirjoitti:??miks teini/nuoret tytöt tai tytöt yleensä käyttää tekstiviesteissä HYMIÖITÄ?? :-) :-( :-D
Miks Tepi käyttää foorumille kirjoittaessaan hymiöitä ;)
No hei daa, oonks vähän iteki miettiny... kaksoispisteväliviivaisodee
Vectra -07
Meriva -03
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

mix mix mix, no varmaa six ku se on niin kivaa, miks autoon pitää laittaa helvetisti rahaa kiinni että saa heppoja ja vääntöä +10 lisää

EDIT:

Onko olemassa jotain nettisivua mistä löytää tuontiautojen verotiedot, en tarkoita tullin pdf taulukoita joita selatessa menee hermot, sellainen mihin vaikka syötetään auton tiedot ja se kaivelee verotustiedot esille ja kaiken muun tarpeellisen
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

miks mun omega on tollanen kuusen vihree mutta värin nimi on navy blue (283) -(z)- -(z)-
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

joo, ja mulla on Grey = harmaa :o , ja kuiteskin auto sellainen shamppanjan värinen tai sinne päin, mutta ei kuiteskaan mikään harmaa
JiiPR
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JiiPR »

B-Na kirjoitti:Mistä helevetistä löytää työhousuja, ei kuitenkaan riipputaskullisia, joista saa katkaistua puntit shortseiksi? Snickers tuli jo tarkistettua -> ei. Mites muilla esim. Dimex?
Vai onko näitä ollenkaan?

muoks. eipä näyttäis Dimexilläkään olevan, prkl.
kyllä mulla on tommoset snickersit
Kuva
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

missä voi olla vika muualla kuin bensapumpussa kun b-ascona ei saa bensaa vaan se pitää kaataa suoraan kaasariin? :roll: pistin tämän kysymyksen tänne koska se saattaa kuulostaa teistä tyhmältä mutta tätä kysyn siksi koska en löytänyt sopivaa topickia enkä ole vielä ikinä korjannut autoja muuta kuin vaihtanut renkaat(oon vasta 14v joten ei oo apljon tarvinnut) joten olen untuvikko niiden kanssa :oops: pitäis saada toi "harjoitteluauto" kuntoon etä pääsee ajelemaan :)
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

kokeilppas kirjoittaa tänne http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5a444a75be sieltä kyllä jonkun luulis osaavan neuvoa
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

veikka81 kirjoitti:kokeilppas kirjoittaa tänne http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5a444a75be sieltä kyllä jonkun luulis osaavan neuvoa
joo oon kyllä tuolta katellut mut en tiiä mikä olis soiva topic ettei tuu valitusta väärästä valinnasta? :-? no pitää katella jos se sattuis kohalle ja jos joku tietää niin tännekin voi vastata :)
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Jos ei haulla löydy, niin ei muutakuin uusi topic pystyyn.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

|vectraman| kirjoitti:
veikka81 kirjoitti:kokeilppas kirjoittaa tänne http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5a444a75be sieltä kyllä jonkun luulis osaavan neuvoa
joo oon kyllä tuolta katellut mut en tiiä mikä olis soiva topic ettei tuu valitusta väärästä valinnasta? :-? no pitää katella jos se sattuis kohalle ja jos joku tietää niin tännekin voi vastata :)
eihän täälllä valiteta:lol: rohkeesti vaan.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

|vectraman| kirjoitti:

ja jos senkun moderaattorin mielestä menee värään paikkaan, niin kyllä ne yleensä sitten siirtää sen oikeeseen paikkaan
Vastaa Viestiin