vectra b maalinumero ?
vectra b maalinumero ?
tere, nyt olis osien maalausta tulossa vectraan, nyt vaan tarvitsis löytää maalinumero autosta ? ..missähän päin se mahtaa olla ? ..auto on punainen vectra b1.
..nyt löyty maalinumero konepellin alta, kun menin sen kanssa varaosaliikkeeseen ostamaan maalia niin sillä numerolla löytyi kolme eripunaista sävyä : DDD ..siis ei voi olla totta! ..niistä ei kyll erota liikkeessä mikä on oikeen värinen : / ..kellään tietoa mikä näistä oli kirkkaan punaiseen vectraan sopivin väri ? : /
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Kannattaa mennä ihan maaliliikkeeseen. Tuosta perus kirkkaan punaisesta löytyi kuulemma 5 eri sävyä ja se 10 euroa maksava purkki (vaikka oli auton värikoodi) ei ollut sinnepäinkään, taitaa olla ns.kompromissiväri. Siksi kannattaa ottaa sitä 18euroa maksavaa väriä joka on katsottu maalilätkällä oikean sävyiseksi esim. puskurista tms...
1 spray purkilla vetää jotenkuten nuo puskurin mustat listat, ehkä kannattaa ottaa 2 purkkia niin ei lopu kesken maalausurakan.
1 spray purkilla vetää jotenkuten nuo puskurin mustat listat, ehkä kannattaa ottaa 2 purkkia niin ei lopu kesken maalausurakan.
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
-
Ooppeliksi
- 'Kadett'

Noista automaalien sävyeroista vielä....
- Miten voi olla mahdollista että Motipin väreistä ei löydy vuoden 2001 Veccuun oikeaa sävyä, vaikka hyllyssä on lähes sata muuta Vectrassa käytettyä sävyä?
Kyllä ko. vuonna myytiin Vectraa ihan kohtuullisesti joten kantaa kyllä on. AD-Varaosamaailman mukaan koko sävyä ei ole koko Motipin tuoteohjelmassa!!!?
- Väri muuten on 23L, eli mistähän löytyis? [metallikeskivihreä] - nimeä en enää muista.
- Miten voi olla mahdollista että Motipin väreistä ei löydy vuoden 2001 Veccuun oikeaa sävyä, vaikka hyllyssä on lähes sata muuta Vectrassa käytettyä sävyä?
Kyllä ko. vuonna myytiin Vectraa ihan kohtuullisesti joten kantaa kyllä on. AD-Varaosamaailman mukaan koko sävyä ei ole koko Motipin tuoteohjelmassa!!!?
- Väri muuten on 23L, eli mistähän löytyis? [metallikeskivihreä] - nimeä en enää muista.
Automaaleja on ihan turha hakea jostain varaosaliikkeestä jossa ei ole kunnon maalilinjaa. Oikeassa (auto)maalikaupassa haetaan värikoodin perusteella oikea väri ja yleensä Opeliin löytyy n. 5 eri sävyä samalla koodilla johtuen siitä että autoja on rullannut tehtaalta hieman eri sävyisinä ulos ja maalin väri muuttuu sen ikääntyessä (haalistuminen, jne). Maali sitten sekoitetaan oikean sävyiseksi ja sen saa haluamassaan muodossa, esim. spraypurkissa tai ns. kynsilakkapulossa pieniin paikkamaalauksiin.
Jos pieni mainostus sallitaan niin itse olen saanut ensiluokkaista palvelua ja oikeansävyistä maalia Stirwellistä. www.stirwell.fi
Jos pieni mainostus sallitaan niin itse olen saanut ensiluokkaista palvelua ja oikeansävyistä maalia Stirwellistä. www.stirwell.fi