Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

Miksi -97 CD ompussa on ratin korkeussäätö, parempi kauko-ohjaus avaimessa ja menee valot automaattisesti päälle? Mulla ei -95 mv6:ssa ole.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

ooskari kirjoitti:Miksi -97 CD ompussa on ratin korkeussäätö, parempi kauko-ohjaus avaimessa ja menee valot automaattisesti päälle? Mulla ei -95 mv6:ssa ole.
Koska kyseessä ovat vuosimallierot, eivät varustetasoerot...?
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

ata kirjoitti:
ooskari kirjoitti:Miksi -97 CD ompussa on ratin korkeussäätö, parempi kauko-ohjaus avaimessa ja menee valot automaattisesti päälle? Mulla ei -95 mv6:ssa ole.
Missä vaiheessa tuo sitten vaihtuu? Eikös sitten -98 lähtien ole ne uudet valot?
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

ooskari kirjoitti:
ata kirjoitti:
Missä vaiheessa tuo sitten vaihtuu? Eikös sitten -98 lähtien ole ne uudet valot?
kyllä, 98:sta alkaen on ne uudet valot
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kyllä malleihin tulee eroja yleensä joka vuosi silloinkin kun ei mitään isompaa näkyvää muutu. Usein kesken mallivuottakin. Itse en ole noihin Omegan eroihin paneutunut mitenkään, mutta tuo on ihan tavallista.
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Minkä takia sokeain kaupalla on valomainos?
Johnny, la gente esta muy loca.
caravan-coupe
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja caravan-coupe »

Koskakohan saan jäsenyyteni takaisin?

Menetin jäsenyyteni koska jäsenmaksu jäi maksamatta eräpäivään mennessä. :whack:
Asian huomattuani maksoin sen (uuden jäsenen maksun verran).

Tapauksesta kulunut jo tovi ja haluaisin jo kovasti käydä tuolla"member only" alueella.
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

caravan-coupe kirjoitti:Koskakohan saan jäsenyyteni takaisin?

Menetin jäsenyyteni koska jäsenmaksu jäi maksamatta eräpäivään mennessä. :whack:
Asian huomattuani maksoin sen (uuden jäsenen maksun verran).

Tapauksesta kulunut jo tovi ja haluaisin jo kovasti käydä tuolla"member only" alueella.
:lollis: Joulukuussa maksanut jäsenmaksun eli jo huomattavasti ennen eräpäivää ja silti jäsenyys lähti tammikuussa. Noh, sain sen jo onneksi maaliskuussa takaisin :lol:

:whack:
Space Shuttle
LadyBug <- MYYTÄVÄNÄ
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

näinköhän näkyjä, vai voiko lepakko lentää jo tähän aikaan vuodesta, sis meinaa että herääkö ne tähän aikaa vuodesta talvi unilta
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

veikka81 kirjoitti:näinköhän näkyjä, vai voiko lepakko lentää jo tähän aikaan vuodesta, sis meinaa että herääkö ne tähän aikaa vuodesta talvi unilta
Eiköhän niitä löydä jokaisesta kulmakuppilasta ympäri vuoden... :lollis: :lollis: :lollis: Ja rimpisääskiä sun muita?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

mistä löytää tarpeeksi isoja auton kuvia että voi harjoitella ns.virtuaalituunausta? ku meinaa olla aika pirun pieniä noi googlesta haetut kuvat tuolle jasc paint shop pro 9 ja 8 :evil:
fuzaa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja fuzaa »

|vectraman| kirjoitti:mistä löytää tarpeeksi isoja auton kuvia että voi harjoitella ns.virtuaalituunausta? ku meinaa olla aika pirun pieniä noi googlesta haetut kuvat tuolle jasc paint shop pro 9 ja 8 :evil:
kokeileppas tuolta http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm valitse vasemmasta reunasta High Res Car Images osa noistakaan linkeistä ei tosin toimi jos oikein muistan
hulluhan saa aina olla mutta ei tyhmä!
Kuva
2 x rekord d caravan -75, omega mv6
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

veikka81 kirjoitti:näinköhän näkyjä, vai voiko lepakko lentää jo tähän aikaan vuodesta, sis meinaa että herääkö ne tähän aikaa vuodesta talvi unilta
Herää ne ja lentää naapurin saunanikkunasta lämmittelemään :lollis:
Täälläpäin oli semmonenki tapaus ja iltasin ku käyn tupakilla oon aivan vama rt oon nähny lepakon ilmassa ilman viinaaki :wink:
Skoda Octavia -08
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Mistähän johtuu, kun tulee hotmailiin postia että joku on vastannut ketjuun, ja sitten kun klikkaan ja ocf sivut aukee niin siinä lukee vaan että "Hakemaasi aihetta tai viestiä ei löydy" :o ???
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

ei ne kuvat oo sen isompia tuollakaan :evil: onko se nyt joku säätö tossa mun ohjelmassa perseellään ku kaikki kuvat on semmosia perssilmän kokosia? :cry:
Vastaa Viestiin