Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
elikkä nyt on sitten vaihdettu:
-tulpat 5
-tulpan johdot
-puola+johto
-pyörijä
-virran jakajan kansi
-kaasuläppä anturi
-ilmamassa anturi
-ruiskun lämpötila anturi
-lambda 2
-katti
-pensa pumppu
-suodattimet
-akku
ja uusittu piuhoja kaikki sulakkeet
maat tarkistettu
auto on c20ne astra caravan, toimii kylmänä hyvin mut ku vähät lämpee ni röpee röpöttää siis kun painaa pedaalin pohjaan ni eitapahdu mitään muuta kun pooaaaa ei siisskiihdy kun meikäläisen pulssi...... NIIN JA AUTO TOIMII PAREMMIN KUN OKTAANIN MUUNIN NÄYTTÄÄ 91 YLÖSPÄIN SIIS SE KELTAINEN HÖKÖTYS TAIKUN OTTAA KAAS LÄP ANT POIS JA KIIN NITOIMII 2MIN KRKEINTAA.... TAI KUN OTTAA AKUN POIS YÖKS JA LAITTAA AAMUL TAKAS NITOIMII KULÄHTEE HETI AJAMAAN KÄYNNISTYKSEN JÄLKEEN EHKÄ TUNNIN RIIPPUU KUINKA HYVÄ ONNI ON...
SAA EHDOTTAA MITÄ VAIN PAITSI MERKIN VAIHTOA SEI LÄHDE KULUMALLAKAAN..
SANOKAA MITÄ PIITTÄÄ TILATA..... VÄLILLÄ AUTI TOIMII KUN UUSI ESIM EILE ILLALL KU KÄVIN ESSOL NI MENI NIIN VITUSTI...
mulle on kuule ihan sama lukeeks nää tekstit isolla vai pienellä.. on vähän isommat murheet vitun viisastelia SITKU TOI PASKA ALKAA LIIKKUA NORMAALISTI NI VOI OLLA ET ALAN OPETELLA SITÄ...
paholainen kirjoitti:mulle on kuule ihan sama lukeeks nää tekstit isolla vai pienellä.. on vähän isommat murheet vitun viisastelia SITKU TOI PASKA ALKAA LIIKKUA NORMAALISTI NI VOI OLLA ET ALAN OPETELLA SITÄ...
Niin, mutta otapas huomioon, että paremmin saat jelppiä, jos et HUUDA ja koitat muutenkin korjailla tuota kieliasua
paholainen kirjoitti:mulle on kuule ihan sama lukeeks nää tekstit isolla vai pienellä.. on vähän isommat murheet vitun viisastelia SITKU TOI PASKA ALKAA LIIKKUA NORMAALISTI NI VOI OLLA ET ALAN OPETELLA SITÄ...