Sattuisiko keneltäkään löytymään tietoa tai kuvia weitecin madallusjousilla varustetuista B- Vectroista. Lähinnä tahtoisin tietää kuinka paljon takapää laskee näillä jousilla. Toki voi ehdottaa muitakin madallusjousi merkkejä joissa on hinta- laatusuhde kohdallaan, kuitenkin jo eibachin jouset menee yli budjetin.
Ei viitsisi enää arvuutella, kun Jom- merkkisillä jousilla ei perä tippunut tarpeeksi ja keula tippu liikaa.
moi!
täältä löytyy muijan sportti 2.0i 16V vecun alta juuri nuo weitecin -40mm...
alunperinhän autossa oli sportin omat -20mm ja kyllä se siitä alkuperäsestä vähän vielä laski (ei tietoo oliko ne alkuperäset jouset tehtaalla asennetut vai kertaalleen jo vaihdettu)
Tuossa mun vectra weitecin -40mm jousilla! Kuvia tulee joskus lisää projekti osioon, mut tossa esimakua... Niin ja vanteita ja renkaina 225/45-17 ET 45 aika sopiva madallus omasta mielestä. Eikä ole kallis satsi.
Kiitoksia kuvista, täytyy pistää weitecit ostoslistalle kun perä näyttää laskevan noin sopivalle korkeudelle ja keula ei tipu ihan tonttiin . Taitaa olla tolla weitecin madallussarjalla hintaa jtn. 140e
Lainaampas minäkin tätä topikkii... Mulla on weitecin madallussarja iskareineen ja nyt alkaa iskarit oleen kypsää kamaa ja kysymys kuuluu: Voinko käyttää ko. sarjan jousii tarvike iskareiden kanssa?
WeskuR kirjoitti:Lainaampas minäkin tätä topikkii... Mulla on weitecin madallussarja iskareineen ja nyt alkaa iskarit oleen kypsää kamaa ja kysymys kuuluu: Voinko käyttää ko. sarjan jousii tarvike iskareiden kanssa?
kyllä voi käyttää jos on 40/40mm sarja
omasta leikkasin siitä vakio pohjauskumista yhden sellaisen pykälän niistä kolmesta pois.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Mulla on muuten ihan vakio toi alusta, vakio iskarit ja pohjaanlyöntikumit! tuntuspa pelittävän ihan jees tollakin setillä. Tietysti en väitä etteikö parempi olisi että olisi koko alustasarja kaikilla tilpehööreillä, mutta tuohon on tyytyminen!
onkos kellään kuvia tai mittoja kaaresta napaan tuolla 50/40 sarjalla?? Itellä gm -40mm, joka kyllä pudotti hyvin, mut yllättäen lisää sais pudota, kun nuo vanteetkin on vähän pienen puoleiset
Niin ja ehdotella saa yli 40mm pudottavaa sarjaa?? Korkeussäädettävä ikävä kyllä taitaa mennä yli budjetin..