B-omegaan audi 2,7 BI-Turbo ?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Pekka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Noh, on tää topikki ainakin nyt lähtenyt käyntiin, kuhan ei lähtis ihan käsistä... :lol: :lollis:

Ja periaatteessa siis semmonen ajatus että sen tekniikan sais vaikka leimattuakin ( S4 siis 195 Kw ja 400Nm), ja että siitä löytyisi sitä kuuluisaa optimointi potentiaalia. Ja edelleen siis tavantallaajan budjetilla.

Noita audin koneita näyttäis saavan n. 3000,- (käytettyjä, mutta alle 100 tkm.) Noissa näyttäis olevan 6v-manuaali loota, oisko mahollista muuttaa vain takavedolle (nelikkoloota)? Sitten jäis vielä perän välitys noihin päästö spekulaatioihin.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

sama laittaa sitten se nelikkoki toimimaan :)
Pekka
'Senator'
'Senator'

Motocoyote kirjoitti:Positiivista bemun koneen laitossa ois se, että ei tarvis laatikon kans arpoa, ne ku on päästötyypitetty pakettina (näin ainaki oon käsittäny)..
Itse olen ymmärtänyt että laki vaatii että kaikki on tyypitetty pakettina, siis päästöt per matka.

Eli vaatii minkä tahansa moottorin käyttöä tyypitystä vastaavan voimansiirron välityksen kanssa.

Edit: tuliko ymmärrettävää...
Pekka
'Senator'
'Senator'

madi kirjoitti:sama laittaa sitten se nelikkoki toimimaan :)
Eihän se sitten niin piirtäis. :lol:
Motocoyote
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Motocoyote »

Pekka kirjoitti:
Motocoyote kirjoitti:Positiivista bemun koneen laitossa ois se, että ei tarvis laatikon kans arpoa, ne ku on päästötyypitetty pakettina (näin ainaki oon käsittäny)..
Itse olen ymmärtänyt että laki vaatii että kaikki on tyypitetty pakettina, siis päästöt per matka.

Eli vaatii minkä tahansa moottorin käyttöä tyypitystä vastaavan voimansiirron välityksen kanssa.

Edit: tuliko ymmärrettävää...
No siis, sitä juuri tarkotin, että moottori ja vaihteisto päästötyypitetään pakettina, siis kaikki koneet ja askit...
vai menikö multa ohi se mitä tarkotit? :lol:
Pekka
'Senator'
'Senator'

Juu, siis sain käsityksen että tarkoitit pelkästään bemuja...
Vastaa Viestiin