-WW- kirjoitti: Seuraavaksi kiroot kun ei enää penkit sovikkaan auton sisäpuolelle
kyllä ne sopii vaikka ilman mittailemista
Ei olekkaan sun autos onneks-WW- kirjoitti: Ps. minä en käyttöautooni kyllä turvakaaria laittaisi.

-WW- kirjoitti: Seuraavaksi kiroot kun ei enää penkit sovikkaan auton sisäpuolelle
Ei olekkaan sun autos onneks-WW- kirjoitti: Ps. minä en käyttöautooni kyllä turvakaaria laittaisi.
Saisko tosta kadetin mosasta vähän tarkempia tietoja??Juzzi kirjoitti:broidikin sai kesä kadettinsa liikenteeseen ja säätöihin
187hv ja 238nm ja penkittäjä sanoi että pakosarja ja putkisto vaihtoon niin saa helposti +15hv lisää ja väännön paremmaksi

c24neNikoRos kirjoitti:[
Saisko tosta kadetin mosasta vähän tarkempia tietoja??Eikös tossa ole omegan pääsylinteri, onko tehostajakin omegasta vai kadetin oma modattu tohon omegan pääsylinteriin?

Siisti projekti sulla. Tuolla hakillähän on jo turvallista vetää "pientä" sliippii. Mut mää kyllä lisäisin vielä pari putkee tuohon kabinettiin ku näyttäis ettei takapenkkiä tule käyttöön, eli pääkaaren väliin poikkiputki (sivuttais iskua varten) ja pääkaaresta takavinoputkeen vielä "taka"oviputki ( jäykkäis takapään lopullisesti).

Syyläri tuli Kovaa.com Jani Korven kautta, hinnat alkavat jostain 350-400€ ylöspäin kennon koosta riippuen ja saa juuri sellaisen kuin haluaa, itse mittasin vanhan ja tutkin mihin kaikkialle sitä voi laajentaa.X20XER kirjoitti:mistä tilasit syylärin?

Millä tehoilla sää noita silität?Juzzi kirjoitti:...pari kierrosta hauskaa riitti ja 3 vaihde meni vaihteeksi sileäksi![]()

liian pienillä tehoilla, no eipä siinä corveten askissa samaa kytkinkoppaa varmasti ole ku opelissa, eli pitäis laittaa lotuksen aski joka maksaa liikaa.-WW- kirjoitti:Millä tehoilla sää noita silität?Juzzi kirjoitti:...pari kierrosta hauskaa riitti ja 3 vaihde meni vaihteeksi sileäksi![]()
![]()
Millanenkohan projekti olis tuupata sinne perään se corveten aski mitä Lotuksessa käyttivät? Luulisi ainakin niitä manuaaleja kohtuu helposti löytyvän.