opel vectra b1 ajovalojen tilalle b2 ajovalot ?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
SleDDer
'Kadett'
'Kadett'

opel vectra b1 ajovalojen tilalle b2 ajovalot ?

Viesti Kirjoittaja SleDDer »

Tere! ..ostin b1 vectran ja apukuskin puoleinen ajovalo/vilkku kerää kosteutta ja huurustuu (vaikuttas että joskus osunut johonkin) tilalle pitäs ostaa uudet. Mieleen tuli että kannattaisiko kerralla ostaa b2 mallin valot ? :-? ..itsellä alkuperäiset valot mallia valeo käykö säätömoottorit/kiinnikkeet ? ..joutuuko tekemään mitään sähköhommia ? ..kiitoksia jo etukäteen.
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Vinkit osiossa tuosta on juttua. Itse olen suunnitellut samaa ja myös minukka on Valeot keulilla.

Siellä on nuo oleelliset eli moottorit sopivat ilmeisesti pienellä viilaamisella ja liittimet on ostettava uudet mutta nekin vaativat hieman työstöä. Joku homman tehnyt voisi vielä valaista...
SleDDer
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja SleDDer »

Kyllä, vielä tarvitsis tarkempia neuvvoja kun kokemusta sähkötöistä ei juurikaan ole :-? ..löytyykös b vectraan tummapohjaisia vilkkuja ? itse en ole mistään löytäny, luulis että olisi kun A-malliinkin on :-?
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

In-Pro:ta löytyy tummapohjaiset umpiot joita NR-autovaruste.com sivujensa mukaan myy. Näyttävät kirkaslasisilta kuvassa. Sitä ei sitten tiedä mimmoiset liittimet/korkeudensäätömoottorin paikat noissa on.

http://www.in-pro.de/cgi-bin/shop/en/sh ... artnr=3631

Itse haluasisin projektorivalot omaan B Vectraan ja tälläiset löytänyt E-bay:stä. Onkohan jollain kokemusta esim. valoteho ja miten pitävät kosteuden ulkopuolella? Xenonit tietysti kummittelee myös mielessä. Noissa linkin valoissa olisi myös erillinen parkkipolttimo rinkuloiden lisäksi eli kun en noista rinkukoista oikeen perusta niin voisi niiden johdot napsasta poikki.

http://cgi.ebay.de/XENON-Look-Scheinwer ... otohosting
piriste
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja piriste »

mites johtosarjan kanssa? liitin muistaakseni aivan erilainen.
Vastaa Viestiin