kondensaattori toxic 1faridi
kondensaattori toxic 1faridi
eli kysyisin semmoista että tuleeeko kondensaattori akun ja vahvistimen väliseen kulkevaan piuhan väliin? kun mulla lukee siinä konkan päällä + ja - vai meneekö se jotenkin eritavalla? ja sitten vielä kun konkka täytyy varata ensin täytee enne ku se toimii, mites se tapahtuu? ja sitten ku se pitää vielä purkaa?
Tuotetiedot
TX 1000 näyttävä kondensaattori, metallihohtomaalauksineen ja näyttöineen
Kilpailukykyisimpään hintaan.
Tasaa vahvistimelle menevää virtaa, ja auttaa ottamaan kaiken tehon irti autohifeistäsi.
- Kapazitanssi: 1 Farad.
- Kapazitoleranssi: +/- 5%.
- Max jännite: 24 Volt.
- Punainen metallihohto maalaus.
- Pakettiin kuuluu: Itse kondensaattori, Kiinnitys pannat, varauksenpurku vastus,
ensi varaus lamppu sekä Ruuvit.
kysykää jos epäselvä kysymys
Tuotetiedot
TX 1000 näyttävä kondensaattori, metallihohtomaalauksineen ja näyttöineen
Kilpailukykyisimpään hintaan.
Tasaa vahvistimelle menevää virtaa, ja auttaa ottamaan kaiken tehon irti autohifeistäsi.
- Kapazitanssi: 1 Farad.
- Kapazitoleranssi: +/- 5%.
- Max jännite: 24 Volt.
- Punainen metallihohto maalaus.
- Pakettiin kuuluu: Itse kondensaattori, Kiinnitys pannat, varauksenpurku vastus,
ensi varaus lamppu sekä Ruuvit.
kysykää jos epäselvä kysymys
Itelläni on sama konkka ja se laitetaan siihen virtapiuhan väliin
eli akulta lähtevä virtapiuha menee konkan plussaan ja sieltä sitten vahavarin plussaan. Vedä vahvarin miikasta konkan miikkaan johto ja siitä konkan miikasta vedät johdon runkoon(maadoitusjohto)
toivon mukaan selitin jollain tavalla edes selkeesti
Ite en ladannu konkkaan mutta kyllä se kannattaa ladata ennen kuin kytkee sen
siinä konkan mukana pitäs tulla vastus joten sitä kannattaa käyttää 
Ite en ladannu konkkaan mutta kyllä se kannattaa ladata ennen kuin kytkee sen
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
Lampun voi laittaa vaikka akun plus-navan ja virtakaapelin väliin. Konkka on täys kun se lamppu sammuu. Ja se lamppu sit kuumenee aika sopivasti, et hanskat käteen tms. ettei handut pala.
Näyttöön tulee lukemat vain silloin, kun virtaa kuluu. Käytännössä meinaa sitä et kun auto on käynnissä ja popit päällä ni tulee lukemat tauluun.
Näyttöön tulee lukemat vain silloin, kun virtaa kuluu. Käytännössä meinaa sitä et kun auto on käynnissä ja popit päällä ni tulee lukemat tauluun.
joo saatiin toimimaan piti vaan vähä säätää potenttiometriä kun se oli vain puolessavälissä ja rajoitti täten jännitteen kohoamista tarvittavaan jännitteeseen. mutta mites on ku kuitenkin konkassa palaa koko ajan se mittarilukema mitä siellä on vaikka ei oo mitään päällä nii syökö se koko ajan akulta virtaa esim sillo kun auto seisoo paikalla koko yön nii tyhjeneekö akku
Mulla luki siinä lontoonkielisessä vihkosessa et se näyttää niitä lukemia vaan sillon kun sen konkan läpi kulkee virtaa.
En kyllä osaa sanoa tosta. Mun ei tarvinnu pyöritellä ees sitä potikkaa. Voit tietty kokeilla vielä pyöritellä sitä potentiometriä eri asentoihin. Kokeilemallahan tuokin akun tyhjeneminen toki selviää.
En kyllä osaa sanoa tosta. Mun ei tarvinnu pyöritellä ees sitä potikkaa. Voit tietty kokeilla vielä pyöritellä sitä potentiometriä eri asentoihin. Kokeilemallahan tuokin akun tyhjeneminen toki selviää.
Mullakin se konkan näyttö on aina välillä päällä ja välillä on taas pois päältätonsba kirjoitti:eiku aloin vaan miettimään että eihän se voi imeä virtaa koko aikaa kun ei se kulje konkalta eteenpäin koska ei ole vahvistin päällä
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck