Enpä tiä onko tätä kysytty mut kysytäänpä uudelleen jos on jo kysytty...eli kuinka monella teistä on autossaan Lexus tyyliset kirkkaat takavalot? Eipä niitä ole paljon pahemmin näkynyt tuolla liikenteessä Opeleissa. Muutamissa Peugeoteissa oon nähnyt ja sillai.
Ei calibraan mitään lexusia tarvita. Ne afterburnerit on tuhat kertaa hienommat. Jos saan nuo mitat jostain niin alan soveltaa tuollaisia Astraan. Eipä vaan kiinnosta ostaa monen tonnin valoja jos on täysi mahdottomuus niitä sovittaa.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Joo se on kumma ettei noihin joihinkin Opel malleihin taho löytyä mistään mut sitte esim. Corsa B ja C, Astra G(2 versiota jopa!) malliin löytyy kyl ja lukuisiin muihinkin eri merkkien malleihin. Calibraan huvikseni kokeilin netistä etsiä mut aika hiljasta on kyl...ei ole vielä tärpännyt. Some day maybe...
Chris:soita sutiille jos haluat kirkkaat takavalot e-kadettiin,sutii myy friedrits:n(en ole varma kirjoitetaanko noin)tuotteita/tavaroita ja sen katalokissa on e-kadettiin kirkkaat takavalot.Itse tilasin tänään sellaiset kadettiini.
Pistäpä jonnekin tuo kuva näkyviin, onkohan se sellainen sininen Vectra? Olen jossakin nettisivuilla sen nähnyt, mutta en enää muista missä. Taisi olla joku saksalainen sivusto...
http://newshelter.planetinternet.be/
Tuollahan sen kuvan pitäs olla, mut taitaa olla serveri nurin tai jotaa... (en tajuu tota tekstiä) Sähköpostilla voin laittaa?