Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Juho M-P kirjoitti:OHC-getrakin kanssa pitää olla etuveto vp. Niin se on alunperinkin.
Onko LET:n kytkinlevyssä samat boorit, mitä XE?
mulla oli joskus käytössä tuo omegan vauhtipyörä ohc-getrakilla.siitä kytkinakselin ympärillä olevasta putkesta joutuu vain hiomaan reilun millin verran pois kun se ottaa asetelmaan kiinni.eihän tuon omegan vp:n käyttämisessä mitään järkeä ole mutta silloin ei ollut tarpeeksi tuttu tuo "uudempi"tekniikka vielä.ohc:n getrakkin myytiin mulle silloin omegan laatikkona
tuossa letin levyssä on sama booritus kuin takaveto kytkimissä.
Juho M-P kirjoitti:Vauhtipyöräksi käy vain XE:n oma, eli paineasetelmakin samasta vehkeestä...
Kytkinlevyksi 2.3D E-rekordin levy. Painelaakerin ohjainputkea pitää jatkaa, että liikevara riittää. Ja kytkinhaarukan nivelpulttia pitää jatka kans.
viittitkö vääntää mulle rautalangasta kun on taas kupoli jumissa
eli nivelpulttia pitää jatkaa->siis pitempi pulttiko? paljonko tuota ohjainputkea täytyy jatkaa??
kiitos ja anteeksi
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
mullakaan ei ole tietoa paljonko sitä ohjainputkea ja käpälän kiinnitystappia pitäisi jatkaa koska omastani en niitä muuttanut lainkaan mutta puhdas arvaus olisi 20mm...tuon verran ainakin omassani tein painelaakeriin lisää pituutta.