Olen lähdössä maanantaina Hampuriin lentäen.Tarkoitus olisi auto,todennäköisemmin Calibran osto.Diilaajana suomalainen Risto Rantanen. Navier shipping.Toimii Hampurin aluleella.
Kertokaas mitä tulee tarkastaa Calibroista.
Helmathan niissä tykkää ruostua,sekä se sauma oven alapuolella,tiivisteiden välit.Mutta kertokaa asiasta tietävät enemmän???
Tarkoitus olisi löytää 16 venttiilinen,mutta tuntuvat vain olevan turhankin harvassa.8v. kyllä löytyy,mutta ei.2000 Vectroja ja GSI Astroja olen hieman myös silmäillyt mikäli ei Calibra ala löytyä.Wolkkareista Corradoa,mutta ilman ahdinta.Joten näistä saa kertoa myös neuvoja.
Saksan matkalle lähtevälle löysinkin neuvoja tuolta aiemmista viesteistä.Olen ajamassa auton Tanskan ja Ruotsin kautta.
Onko muuten kellään tietoa paljon maksaa säk.säätöiset peilit vilkuilla Saksassa?
Jos hommais,kun tarvitsee ne sivuvilkut hommata.Tervetulleita olisivat myös vinkit Hampurin autoradioita myyvistä liikkeistä...!
-Pete-
"Mikähän ryönän siltäkin reissulta alleensa saa"
Mitä tulee tarkastaa Calibran ostossa???
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Takalokasuojankaaret tuppaa kans ruostumaan,
ja jos saksasta ostaisin niin mielummin jostain keski-saksasta jossa teitä ei suolata.
Tosiaan itse olen etsimässä calikka ja noin 6
olen katsonut ja aika paskoja loppujenlopuks ollut. Mm. saksasta tuotu muuttoauto jolla oli muka 160tkm ajettu niin siinä olikin nahkapenkit täysin kulahtaneet ja muuta säätöä, samoin suomiautot on ollu aika heikossa kunnossa ja tuppaa vaan olemaan tosi harvassa nuo calibrat.
Ajokilometrejä kannattaa silmäillä tarkaan, kun voi olla hankalaa tietää onko joku 10v vanha auto ajettu tosiaan alle 160tkm, joka tarkoittaisi noin 15 000km ajoa per vuosi.
Ite luottaisin ainakin jos auto ollut vanhalla ihmisellä pitkään, niin kyllä sen sitten poistaisin, mutta jos auto ollut 20 vuotiaalla pitsakepapin omistajan pojalla, niin jättäisin sen oman onnensa nojaan.
http://www.autosaksasta.info löytyy hyvin kattavat ohjeet noihin tuontiautohin.
Eli älä ota sitä mikä heti ekana osuu silmään, vaan ota sellainen josta tosiaan innostut. Eli sellanen mikä toimii ja on hyvä
niin sisustan kuin korinkin osalta.
ja jos saksasta ostaisin niin mielummin jostain keski-saksasta jossa teitä ei suolata.
Tosiaan itse olen etsimässä calikka ja noin 6
olen katsonut ja aika paskoja loppujenlopuks ollut. Mm. saksasta tuotu muuttoauto jolla oli muka 160tkm ajettu niin siinä olikin nahkapenkit täysin kulahtaneet ja muuta säätöä, samoin suomiautot on ollu aika heikossa kunnossa ja tuppaa vaan olemaan tosi harvassa nuo calibrat.
Ajokilometrejä kannattaa silmäillä tarkaan, kun voi olla hankalaa tietää onko joku 10v vanha auto ajettu tosiaan alle 160tkm, joka tarkoittaisi noin 15 000km ajoa per vuosi.
Ite luottaisin ainakin jos auto ollut vanhalla ihmisellä pitkään, niin kyllä sen sitten poistaisin, mutta jos auto ollut 20 vuotiaalla pitsakepapin omistajan pojalla, niin jättäisin sen oman onnensa nojaan.
http://www.autosaksasta.info löytyy hyvin kattavat ohjeet noihin tuontiautohin.
Eli älä ota sitä mikä heti ekana osuu silmään, vaan ota sellainen josta tosiaan innostut. Eli sellanen mikä toimii ja on hyvä
niin sisustan kuin korinkin osalta.
ihmetyttää aina nuo vanhat tuontiautot jolla ajettu niin vähän..?? Kaveri osti saksasta tuodun bmw 325 vm 91 eka sitä uudempaa koppaa.. auto on kyl tosi hienos kunnossa ja kilsojakin mittarinmukaan alle 120tkm. myyjä sano,et bemu oli saksassa ollu vanhemman naisen käytössä..ok voi ollakkin ollu.. mut silti siinä oli joku hyvä sportti-alusta -60mm ja jarrusatulat maalattu punasiksi ja kaikkii poppivehkeitäki löyty.. kuinkahan moni vanhempi nainen laittaa tollasia "tuning" osia kauppakassiinsa?