No madallusjousien asennuksen jälkeen takapää toimii loistavasti, mutta etupään iskarit lyö aika ikävästi pohjaan ainoastaan terävissä töyssyissä
Mä en tiiä varmaks et onko etupään iskarit ns. öljy iskarit, et voisko se olla pohjaan lyönnin ongelma et iskari ei oo tarpeeks jäykkä jne.. Eli täytyykö täs nyt mun ruveta ostamaan matalempia kaasuiskareita keulaan niin sais etupäästä toimivan? Miten jos ostaa matalemmat kaasuiskarit esim. jotka on tarkoitettu -60mm jousille niin käykö nämä samat nuille mun GT Cupline -40mm jousille? Kertokaa viisaammat, please
Ja tuli sit viel mieleen et onnistuisko nuiden paikallaan olevien iskareiden pohjaan lyönti ongelma korjaantuvan esim. korkeemmilla pohjaanlyöntikumeilla?
Ku ei nuissa ns. iskareissa pitäs olla mitään vikaa iskaritestin mukaan niin ei kiinnostas sen takia ruveta niitä vaihtamaan jne...
Ja viel et viisaat nyt kysymys: et mistä nuita korkeempia pohjaan lyöntikumeja sais ja minkä korkuiset niiden sit pitäs olla? Ja minkälainen homma on nuo kumit sit vaihtaa?
Kiitoksia vastauksista etukäteen