Onko kellään kokemuksia kyseisen firman palveluista? Katselin tuolta noita vanteita ja mielestäni oli erittäin edullisia Saako Borbetin vanteitakin 9x16 koossa muka reilulla 400€: lla???
Ovatko nuo vanteet mielestänne edullisempia kuin muissa liikkeissä, vai onko vanteet tosiaan muka noin halpoja?
ite oon muutaman kerran kyseises paikas käyny ja muutama kaveri ostanu vanne- ja rengaspaketteja.
itellä ei pahaa sanomista yrityksestä oo,päinvastoin.
meinasin tuolta ostaa vanteet mutta löyty halvalla käytetyt renkaineen nii jäi ostamatta.
suomen edullisimmat hinnat kyllä on kun vertaa muihin alan liikkeisiin.
tais jossain lehtihaastattelus olla maininta ,että omistaja on ollu mukana suunnittelemas tomason tn1 vannetta.
SUOSITTELEN.
Nuo renkaat ainakaa mitää halpoja ole, Kumhot näkyy maksavan sata, (100) euroa enemmän ku vannetukussa tai Auto-Sommassa.
Ja kyllä, 400 euroa 16" vanteesta on myös aika paljon mun mielestä kun 17" saa jo allekin.
Tästä on paha sanoa onko se hyvän vai huonon vannemyyjän merkki, mutta mulle eivät olisi Lähdesmäellä suostuneet myimään omegaan yksiä vanteita kun epäilivät etteivät sovi pyörimään. Sanoin kyllä ettei se heidän ongelmansa ole ja että voi hyvinkin olla etteivät sovi, mutta sitten ne laitetaan sopimaan. Kuitenkin olivat sitä mieltä että olisi pitänyt sovitaa alle ensin. No, vanteet jäi sitten ostamatta kuitenkin kun löytyi paremmat.
Niin ja 9*16 on sellainen koko että maksaa yhtä paljon kuin monet 17" ja ovat aika haluttujakin niin siksi hintakin on eri kuin joillakin 7" leveillä vanteilla.
varmasti saa hintaakin tingattua alaspäin.
en tiedä kuinka päivittävät hintoja koska ollu melko kauan samat hinnat noilla vanteilla,poikkeuksena noi leaguen vanteet jotka on hiljan tullu listaan ja omasta mielestä on kyllä edulliset (19x8 890€).
vastaavat underground motorsportilla 1250€.
tuli kuolattua 208 mallin perään..
ehkä sitte ens kesänä
hmm. mitenkähän tämän muotoilisi nätisti..
Itselleni ei ole jäänyt oikein myönteinen mielikuva puljusta, (yhden rengassarjan joskus sieltä hain)
halpoja renkaita/vanteita siellä varmaan on mutta asiakaspalvelussa olisi varaa parantaa..
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
Mahtaakohan noita vanteita saada myös muilla jaoilla kuin mitkä tuolla heidän sivuillaan on, vai onko ne vaan ne mitä heillä on hyllyssä? Renkaat melkein kannattaa ostaa rengasonlinestä, siellä on paljon edullisempaa. Luulisi heidän kauttaan saavan myös muita vannemalleja tilattua? Pitänee soittaa ja kysäistä
olen ostanut ja tiedän monta muutakin jotka ovat ostaneet tuolta.itellä ei nyt varsin pahaa sanottavaa.asiakaspalvelussa olis tietysti parantamisen varaa,niillä vain on tähän aikaan vuodesta ni pirun kova kiirus..vaikuttaa seki asiaan.
Tänään tilasin tuolta juuri 19" astraan,tilaus makso 1570,- ja piti maksaa ennakkoon.
Lupas,et pyörät on tällä viikolla Turun nurkissa,taitaa heillä olla siellä pientä ruuhkaa,kun ei kauaa kerenny puhelemaan.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Soitin tänään kyseiseen paikkaan ja olin ottanut paperille ylös 5kpl eri vannesarjoja. Heillä ei ollut mitään mainitsemistani vanteista jäljellä Vähän ihmetyttää ettei viidestä eri sarjasta YHTÄÄN ollut...
Tässä on kans kieli pitkällä odotettu että saavat lisää noita leaguen vanteita, kaikkia jakoja piti tulla muuta yllättäen nyt kun vanteet tulivat ja tarkastelivat tilauksiaan ni eihän mun haluamia vanteita sitten ollutkaan tilattu 4x100 jaolla no samaisia vanteita sais kyllä 19" oikeella jaolla mutta millähän sais pyöriin calikan alla... ja nekin tulee vastaa kuukauden päästä, huoh..