VecculiOoppeli kirjoitti:Se näyttää tuo keula paljon paremmalta kun on tuollainen pikku lippa siinä. Ja itse puskurihan on ihan vakio kuiteski.
samaa mieltä olen tosta keulasta että tuo lagunan lippa käy siihen tosi hyvin, mutta helmat ja takapuskuri pitäs olla samaa linjaa... tai edes niin että ne hiljalleen nousis ylöspäin, nyt etupuskurin ja helmojen "kohassa" on selvä nousu..
Samaa mieltä sen linjan kans, mutta tuo musta lippa on poikkeus tossa asiassa... Se ois eri asia jos jotaki lippaa laittaa siihen puskurin jatkoksi vaikka mallia rieger ja sitte jättää niille passaavat helmat pois.
^ Se oli se mutekin lippa, passaa ehkä paremmin mutekin puskuriin. Ihan ok se oli, mutta itseä miellyttää tuo lagunan malli paremmin. Kyllä sekin on mulla jossain varastossa pölyttymässä. Ja kuvia en vieläkään kerennyt ottamaan. Huomenna kyllä kerkeän...
Otapa kuraläpät edestä ja takaa pois niin tulee vielä parempi
En ota läppiä pois.
Ja nyt ois niitä lisäkuvia. Ois saanut arska kyllä paistella kunnolla. Auton perä näyttää kuvissa todellista korkeammalta mut ei se mitään. Osassa kuvia saattaa velipojan veccukin näkyä, kiitoksia sille vaan hyvistä kuvista. Ite en noita kameroita oikein hallitse.
ChiEf kirjoitti:Ei paha, ei olleskaan paha... Loppuko raapiminen kanttien poistolla?
Juu, tuntushan tuo loppuneen. Uskaltaa jopa ajellakin hieman "vapautuneemmin". Tosiaan en niitä kantteja varsinaisesti poistanut, kevyesti möykyttelin vasaralla niitä ylöspäin. Ja kiitos dj:lle.
Heh, kiitoksia kommenteista. Ja ata samaa mietin itsekin kun on joskus tullut noita lehtiä lueskeltua. Saattashan se olla ihan jees jos ois oikeasti jonku lehden sivuilla nuo kuvat...