J.Toivanen kirjoitti:Toevanen myös!!! Laita temekin jo suoraan siihen listaan
selvähän se onko tulossa muita kenties vielä meidän kanssa mökille?
Ja me kaikki varmaan lähdetään keilaa vai kuinka?
Pistän meidän varauksen eteenpäin viimeistään 2 päivän päästä joten jos on muitakin halukkaita niin olisi hyvä aika ilmoittaa oma halukkuutensa... (Sitten nämä kaikki ilmoittautumiset on sitovia kun pistään nämä menemään eteenpäin... Taidattekin tietää sen )
Eli meitä on nyt tulossa tällä hetkellä yhteensä se 4
Tais Riisikippo ajella tänää tos pikkasen ennen kuutta vastaan. Käännyittä Kirkkokadulta Suvantokadulle. Ryömin just omasta pihasta siihen Suvantokadulle, en tiijä kerkesitkö huomata?
Ja samaten Jariko tuli Prismalta päin, siin valoissa seisoit ku ajoin firman autolla ohi. Oisko ollunna jossain puol 4 korvilla...
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
apropoo, onks tarkoitus pitää jns:n + ympäristön omaa kaffittelua ennen tuota kokousta vai siellä sitten? mikä se ajankohta on yleensä ollut kun ei opel fanissa sitä oltu listattu
ja toisekseen... Chief, mie en ajanu.. Henskuli ajo omaa veccuu, mie "maistelin" kaljaa kyydissä, kyl kerkesin huomata että tulit vastaan.. ja autos seiso sitten Lehmossa myöhemmin..
J.Toivanen kirjoitti:Toevanen myös!!! Laita temekin jo suoraan siihen listaan
selvähän se onko tulossa muita kenties vielä meidän kanssa mökille?
Ja me kaikki varmaan lähdetään keilaa vai kuinka?
Pistän meidän varauksen eteenpäin viimeistään 2 päivän päästä joten jos on muitakin halukkaita niin olisi hyvä aika ilmoittaa oma halukkuutensa... (Sitten nämä kaikki ilmoittautumiset on sitovia kun pistään nämä menemään eteenpäin... Taidattekin tietää sen )
Eli meitä on nyt tulossa tällä hetkellä yhteensä se 4
No prkln prkl
No voi joo. mie en kyllä välttämättä viiti mökkiin osallistua, kun epäilen kyllä että saan majoituksen ....jostain muualta (eli mie kuitenkin nukun muualla )
Mie en sit keilaa enkä minigolfaa, ihan tiedoksi vaan. mie oon siellä Palloilukeitaalla järjestelevänä osapuolena tai jotain.... (kännissä) Ja Toivanen, miut saa ja pitääkin laskea mukaan sinne liikennettä ohjaavaan porukkaan. Otan ihan mielellään jonkun risteyksen jumitettavaks
temevee kirjoitti:No prkln prkl
No voi joo. mie en kyllä välttämättä viiti mökkiin osallistua, kun epäilen kyllä että saan majoituksen ....jostain muualta (eli mie kuitenkin nukun muualla )
Mie en sit keilaa enkä minigolfaa, ihan tiedoksi vaan. mie oon siellä Palloilukeitaalla järjestelevänä osapuolena tai jotain.... (kännissä) Ja Toivanen, miut saa ja pitääkin laskea mukaan sinne liikennettä ohjaavaan porukkaan. Otan ihan mielellään jonkun risteyksen jumitettavaks
En oo vielä lähettäny näitä meidän varauksia eteenpäin
Mutta tehdään niin että otetaan siut pois nyt tästä "varauksesta" jos sie ite järjestelet nuo omat jutskasi Mutta jos muutat mielesi niin ilmoittele
PS. Pääsi unohtumaan että olit siellä palloilukeitaalla "järjestelemässä" asioita
Juu nii siis sanotaan näin että jos huonosti käy niin oon jossain mökin lattialla sit torkkumassa
Pääsääntöisesti en nyt kuitnekaan varaa itelleni yhtään petipaikkaa mökeistä, kun pitemmästä matkasta tulevat niitä kuitenkin enemmän tarttee.... (jatuota)
Joo mie yritän hoidella tuota palloilukeitaan hommaa parhaani mukaan (Toivanen tietää )
ChiEf kirjoitti:Tais Riisikippo ajella tänää tos pikkasen ennen kuutta vastaan. Käännyittä Kirkkokadulta Suvantokadulle. Ryömin just omasta pihasta siihen Suvantokadulle, en tiijä kerkesitkö huomata?
Ja samaten Jariko tuli Prismalta päin, siin valoissa seisoit ku ajoin firman autolla ohi. Oisko ollunna jossain puol 4 korvilla...
en oo ollu kun olin töissä...
ja ei meijän calilla oo ajanu kukaan (a)muu tänää kun minä ja kati