Onko MV6:ssa sekä sedanissa että farkussa kitkalukko?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
sasha75
'Kadett'
'Kadett'

Onko MV6:ssa sekä sedanissa että farkussa kitkalukko?

Viesti Kirjoittaja sasha75 »

Eli kyseistä tietoa kaivataan, koska kaverilla on kummatkin mallit ja farkku on automaatti lootalla ja siinä ei ole kitkalukkoa... Eli onko tosiaan niin että jos nyt hankin ton MV6:n ni kannattaa ottaa manuaali vaihteinen koska siinä on kitkalukko? Nyt on siis kyseessä vm. 1995-99. Kertokaa joku viisaampi miten asian laita on. Ja olen siis juuri hommaamassa tota farmari mallia.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Eiköhän noita molempia ole sekä lukkoperällä että ilman. Autot kun ovat yksilöitä ja niiden varustelu riippuu siitä mitä niihin on uutena haluttu ja mihin maahan ne on uutena myyty.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Suurimmassa osassa tuonti ompuissa ei ole lukkoa, MUTTA kyllä niitä niistäkin löytyy. Suomi autoissa lukko löytyy melkein 90% varmuudella :P
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Joo mullakin on kyllä manuaali-MV6 ja lukko löytyy, mutta sellainen käsitys mulla on että se on lisävarusteena otettu.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

Mulla tuonti -95 mv6 eikä lukkoa, tyttäkaverilla -97 cd-mallin manuaali ja lukko löytyy.
sasha75
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sasha75 »

Okei. Täytynee sitten vain yrittää etsiä jo lukollisella taka-akselilla varustettu farkku.
Vastaa Viestiin