Terve,
Onko kyseisen auton kunnostuksessa jotain järkeä? Olisi tälläinen tapaus olemassa.
Seisonut viimiset 6 vuotta ressun alla, josta on sisusta ollut purettuna. Auto läitettiin kuntoon
ennen kuin jäi seisomaan. Nyt on seisonut noin 6-vuotta tosiaan ressun alla. Kannattaako kyseistä autoa lähteä enään tutkimaan, vai antaako hautua vaan ressun alla? Kyseessä on 1.2 litrasella koneella oleva. Ja alkuperäinen väri on omenanvihreä.. Ainoastaan myyntiin kunnostaisin, kun olen jo opel merkistä siirtynyt eteenpäin. Onko ketään kiinostuneita vanhalle kunnon rocketille?
Jos joku haluaisi välttämättä ostaa projektin pois, niin kysymyksiä voi pistää
timo.nykanen@surffi.net
http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Opel_ ... _Coupe.jpg
vastaavaa koria..
Opel Kadett C coupe -76 entisöinti järkevyys?
-
Kryptonite
- 'Kadett'

-
Kryptonite
- 'Kadett'

Noniin. Nythän tietysti tuli ruhtinaallisesti kysymyksiä heti kyseisestä autosta.
Vastaan kaikkille sen verta, että auton historiaa sen verta, että ukko sai jossakin kaupanyhteydessä
sen vuonna 92-94. En muista tarkaaan, kuin olin vielä vasta todella nuori junnu. Kunto oli hyvä kun se jäi ressunalle seisomaan. Autosta laitettiin juuri ennen seisontaa kaikki mahdolliset ruosteet kuntoon. Auto jäi ressun alle odotteleen maalaukseen vientiä joka sitten vähän unohtui. Auton sisusta on ukon kotitilalla sisätiloissa. Autoon löytyy myös täysin ehjät alkuperäiset cromipuskuritkin. Ikävä kyllä en pysty pistämään kuvaa kyseisestä autosta, sillä tosiaan en ole nähnyt sitä viimiseen 6 vuoteen. Tuli vai tässä juuri puheeksi ukon kanssa, että sille tarvisi jotain tehdä nyt.
Itse asun Forssassa ja auto sijaitsee Orivedeltä pohjosiin päin.
Mitä hinta tuollaisella voi pitää? projektikuntoisena tai alkuperäiskuntoisena?
Projektikuntoisena tarkoitan vähän kasausta ja mahdolliseseti uutta maalipintaa. JNE.
Vastaan kaikkille sen verta, että auton historiaa sen verta, että ukko sai jossakin kaupanyhteydessä
sen vuonna 92-94. En muista tarkaaan, kuin olin vielä vasta todella nuori junnu. Kunto oli hyvä kun se jäi ressunalle seisomaan. Autosta laitettiin juuri ennen seisontaa kaikki mahdolliset ruosteet kuntoon. Auto jäi ressun alle odotteleen maalaukseen vientiä joka sitten vähän unohtui. Auton sisusta on ukon kotitilalla sisätiloissa. Autoon löytyy myös täysin ehjät alkuperäiset cromipuskuritkin. Ikävä kyllä en pysty pistämään kuvaa kyseisestä autosta, sillä tosiaan en ole nähnyt sitä viimiseen 6 vuoteen. Tuli vai tässä juuri puheeksi ukon kanssa, että sille tarvisi jotain tehdä nyt.
Projektikuntoisena tarkoitan vähän kasausta ja mahdolliseseti uutta maalipintaa. JNE.
Kannattais ottaa siitä kuvia ja lyödä nettiautoon myyntiin. Kyllä siitä rahaa saa, kuin paljon, riippuu kunnosta. Coupe kuiten jonkin verran "harvinainen" että ei siitä ihan ilmaiseksi kannate luopua, varsinkin jos palikat on tallessa.
Kannattaa ilmoitella raketista myös tuonne http://www.opel6070club.com/forum/.
Kryptonite kirjoitti:Noniin. Nythän tietysti tuli ruhtinaallisesti kysymyksiä heti kyseisestä autosta.
Hmm, Orivedeltä pohjoiseen päin?
Jossain Ruovesi -Mänttä akselilla kenties?
Rekord E r6 -85, Senator B 3.0 24v -89, Commodore A GS -67, Bmw E39 528 Touring x2, e39 540ia, mb w124 230