kovempia puslia B vectraan
kovempia puslia B vectraan
mistä löytyy kovempia puslia eteen ja taakse alustaan. jollakin varmaan jotain linkkejä,tietoja b.vectran v6 malliin.onko jollakin käyttö kokemuksia kuinka hakkaa ja miten käsille. olen kyllä kerran nähnyt telkkarista kun sorvataan.valmiitakin varmaan löytyy jostain. 
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
miksi uutta kun parempaakin saa
tilaanpa sellaiset.kysymys kysymykseen.jää vielä monta pehmeetä puslaa jäljelle.tuleeko takapää liian kovaksi vai alkaako resonoimaan suoraan koriin. 
Itse vaihdoin myös nuo eteen ja taakse ja auto on ihan eri auto ajaa. Mikään alustan osa ei tällä hetkellä kolise mutta sisäosat nitisee ja natisee montuista ajaessa. Mutta ajettavuus on kyllä kohdallaan tosin hiukan se mukavuus kärsii. Koria sais tosin vaimentaa katosta lattiaan.
Alustaan jää powerflexien jälkeen taakse vakio puslaa poikittaisvarren sisemmät ja ulommat puslat. Sisempiin saa kmac säädettäviä. Ja myös etuapurungon, taka-apurungon ja korin väliset puslat myös jää vakiota mutta nuo tuskin pahemmin edes kuluu
parit kuvat, näiden lisäksi on siis vielä vakaajan puslat eteen ja taakse
Linkki -> Kuvia puslista irtaallaan

Alustaan jää powerflexien jälkeen taakse vakio puslaa poikittaisvarren sisemmät ja ulommat puslat. Sisempiin saa kmac säädettäviä. Ja myös etuapurungon, taka-apurungon ja korin väliset puslat myös jää vakiota mutta nuo tuskin pahemmin edes kuluu
parit kuvat, näiden lisäksi on siis vielä vakaajan puslat eteen ja taakse
Linkki -> Kuvia puslista irtaallaan
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
joo tuli kyllä hyvä ajaa powerflexeillä.
enkä mä nyt tiiä nousiko sisämeteli mitenkään.
itse en huomannut siinä eroa tai sit en oo vielä huomannut vaan
oli koko rahan arvoinen hankinta.
tosin ei ollut paha hinta kun ties mistä hommas ja odotteli sen pari viikkoa.
EDIT: ebay.co.uk ja hakua sieltä.
enkä mä nyt tiiä nousiko sisämeteli mitenkään.
itse en huomannut siinä eroa tai sit en oo vielä huomannut vaan
oli koko rahan arvoinen hankinta.
tosin ei ollut paha hinta kun ties mistä hommas ja odotteli sen pari viikkoa.
EDIT: ebay.co.uk ja hakua sieltä.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
-
vekkulisti
- 'Admiral'