J.S.T kirjoitti:Vecculi mitä vittua, on sulla kyllä niin komea Vectra! On velipoikas ottanut hyvät kuvat.
Niin että mitäs v*ttua..? Hehe, kyllähän se tuo velipoika osaa kuvia ottaa, näyttää tommonen perusveccukin ihan kohtuulliselta.
Tunari-82 kirjoitti:Hienohan se on,punainen väri sopii a-vectraan paremmin kuin hyvin
Juu, samaa mieltä.
V-V kirjoitti:Oisko ideaa jos hommais sumuvaloilla olevan etu puskurin??? siis ihan ton vakion??
Jaa-a. Kait sekin ois ihan hyvä, enpäs ole tuollaista miettinytkään. Nyt ei ainakaan lähiaikoina ole kummempia tulossa ulkopuolelle sitä konepellin jatketta lukuunottamatta.
Näyttää kyllä tosi hyvälle... ainoa mikä omaan silmään osuu on noi ovenkahvat, eli etsimään B-vekun pyöreempiä takakahvoja 4kpl ja ne punaiseksi maalaten niin nami....
A:sta ja C:stä väännettyjä kulkimia. Ja yks G ja 8V
Sam7 kirjoitti:Näyttää kyllä tosi hyvälle... ainoa mikä omaan silmään osuu on noi ovenkahvat, eli etsimään B-vekun pyöreempiä takakahvoja 4kpl ja ne punaiseksi maalaten niin nami....
Jees. Saattashan ne passata tuohon aika hyvin, makuasioita tietty. Katsoo täs että mitä tuolle kesän mittaan vielä keksii. Ihan hyvä ehdotus.
Mikäs et sulla noissa cupradeissa on? Onko kaikki vanteet 9" leveitä? Mahtuuko hyvin pyörimään? Itekkin oon tollasia harkinnut hommata, mut tuntuu noissa kaikissa rh vanteissa olevan kauheen iso et
Nennu kirjoitti:Noh ukkoseni, joko se olis mun auton tuunauksen vuoro välillä???
No toki toki.
-Calibra- kirjoitti:Mikäs et sulla noissa cupradeissa on? Onko kaikki vanteet 9" leveitä? Mahtuuko hyvin pyörimään? Itekkin oon tollasia harkinnut hommata, mut tuntuu noissa kaikissa rh vanteissa olevan kauheen iso et
Kaikki on 9 tuumaa, jokaisessa ET 25 adaptereilla. Vakio ET:hän noissa vanteissa on 45 ja napaan tulee kiinni 2cm paksuinen adapteri jolloin ET siis se 25. Taakse olen tulevaisuudessa suunnitellut sentin paksumpia adaptereita. Ja hyvin mahtuu pyörimään JOS vain malttaa takaa käännellä pokkaukset ja leikellä pikkusen sisälokareita... Ja tosiaan konepellinjatketta pitäs rueta pikkuhiljaa suunnittelemaan paikoilleen, lisää kuvia sitten taas..