Jälkiasenteiset kellokytkimet/kaukosäädöt pa-lamppäreihin?

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Jälkiasenteiset kellokytkimet/kaukosäädöt pa-lamppäreihin?

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Kysellään kerrankin ajoissa....

Mites kiisselikuskit autonsa lämmittää talvisin ennen ajoa?

Vectrassa näyttäisi olevan lohkolämmitin ja sisäpistokekin, mutta tuon alkuperäisen Eberin hyödyntäminen kiinnostaisi kovasti :)

Paikallisen autosähköliikkeen mukaan kellokytkin asennettuna 600-700€ ja kaukosäädettynä systeemi 1k€ :o
Eli mites olette viritelleet noita itse toimimaan, vai asentaako joku kellokytkimiä sopivampaan hintaan?
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

On muuten aivan sairaan kallis tuo kellosarja kun miettii mitä siinä tulee mukana. Eli kellolaite 3 relettä ja läjä johtoa... Tuonhan pystyy rakentamaan itsekkin jos löytää jostain toimivan kellon ja sen perään sopivan pistokkeen.
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Opel Typy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Opel Typy »

mä oon pitänyt aina talvella lohkolämmityksessä vaikka ei olisi pakkasta kun on kerta ilmaista.. siihen eeberiin ei ole edes koskenu enkä koske.. :)
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

Ostin itelle ebaystä eberin kellon ja kytkentä on kesän aikana tulossa omegaan ainut ongelma on vain automaatti-ilmastointi se taitaa jäähä kytkemättä jos ei löydy ohjeita mistään.
Ei siihen tarvi ku kellon, releitä, johtoa ja kiertovesipumpun motonetistä tai romikselta ja alle 100e pitäis päästä vaikka ostais uuden pumpunki.
Oon aikonu tehä oikeen ohjeet tänne sitte ku saan homman tehtyä mut tuo pihalla ruuvaaminen ei oo oikeen houkuttanu näillä keleillä :(
Skoda Octavia -08
Vastaa Viestiin