http://www.autohifikeidas.fi/epages/Pla ... Shops/1610
autohifikeidas
-
astramaani
- 'Diplomat'

autohifikeidas
kukaa tilannu tavaraa tuolta?kohtuu hintataso näyttää olevan
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
epäilyttävää
firman osoite kerrostalo kämppä vähän epäilyttävää on myös nämä toimitusehdot ei taida olla kaverilla pelimerkkejä kun haluaa etukäteen rahaa
Maksutavat:
Postiennakko 35euron etumaksua vastaan
Tilisiirto Hyvä etenkin tilatessasi television,tilisiirto mahdollistaa suoraan ovelle toimituksen 3 arkipäivässä!
maksat ensin vaikka 600-700 euroo ja sitten odottelet tavaraa ei helvetti
Maksutavat:
Postiennakko 35euron etumaksua vastaan
Tilisiirto Hyvä etenkin tilatessasi television,tilisiirto mahdollistaa suoraan ovelle toimituksen 3 arkipäivässä!
maksat ensin vaikka 600-700 euroo ja sitten odottelet tavaraa ei helvetti
-
astramaani
- 'Diplomat'

Vähän OT, mutta olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että mikä laittaa ihmiset tilaamaan tavarat
jostain mongolialaisesta nettikaupasta parin euron säästön takia? Etukäteen pitää maksaa, takuut ei pelaa ym. Eikö tuossa vaiheessa ala jo kellot soimaan? Kiva odotella osia monta kuukautta pelko perseessä ja rahat kateissa.
Tästä nyt on varmasti kaikilla oma mielipiteensä, tämä on minun.
jostain mongolialaisesta nettikaupasta parin euron säästön takia? Etukäteen pitää maksaa, takuut ei pelaa ym. Eikö tuossa vaiheessa ala jo kellot soimaan? Kiva odotella osia monta kuukautta pelko perseessä ja rahat kateissa.
-
papanaluukku 4ever
- 'Admiral'

asiaaJarba kirjoitti:Vähän OT, mutta olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että mikä laittaa ihmiset tilaamaan tavarat
Koko sivusto on täynnä kirjoitusvirheitä ja eivät edes tiedä että Englanti on EU maa.
Jättäisin kyllä kaupat väliin, kun edes perusasiat ei ole kunnossa.
Koodi: Valitse kaikki
Lähetämme tuotteita myös kaikkiin EU maihin sekä Englantiin!Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Opel Astra H wagon opc-line 2007
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
Yrittäjänä pieni vinkki
Pieni vinkki teille tilaajille jos ei rahalle tule vastinetta.
Jos tavaran toimitus viivästyy niin HETI soitto kuluttaja-asiamiehelle jonne kerrotte Y-tunnuksen ja firman nimen. Saadaan nämä huijarit kitkettyy pois!
Jos tavaran toimitus viivästyy niin HETI soitto kuluttaja-asiamiehelle jonne kerrotte Y-tunnuksen ja firman nimen. Saadaan nämä huijarit kitkettyy pois!
mitäs minä sanoin
mitäs minä sanoin aikaisemmin tommosista nettikaupoista . kun osta nettikauppa ohjelman 129.oo €
ja pistää kaupan pystyyn ei helvetti sentään , tommoset pilaa muiden kunnollisten maineen ei kohta kukaan osta nettikaupoista mitään
ja pistää kaupan pystyyn ei helvetti sentään , tommoset pilaa muiden kunnollisten maineen ei kohta kukaan osta nettikaupoista mitään
On siinä jätkillä tietoa ja taitoarxw kirjoitti:Koko sivusto on täynnä kirjoitusvirheitä ja eivät edes tiedä että Englanti on EU maa.
Jättäisin kyllä kaupat väliin, kun edes perusasiat ei ole kunnossa.Koodi: Valitse kaikki
Lähetämme tuotteita myös kaikkiin EU maihin sekä Englantiin!
Heikkoa on....
Itse tilasin 4.3. JVC:n auto-DVD:n, piti tulla 3 päivässä. Meni kuukausi, ei tullut. Kertoi että on edellisvuoden mallia, hieman hankaluuksia saada. Odoteltiin muutama viikko, jolloin sitten sanoin, että vaihdetaan uuteen malliin. Taas odoteltiin, ja kun yli kaksi kuukautta oli mennyt, sanoin kaupan irti. Rahoja (35 egeä) ei ole vielä tullut, kuluttaja-asiamiehen mukaan 30 vrk saa viivytellä palauttamisessa, ja jos ei siihen mennessä kuulu, nin soitan sitten heille uudelleen ja rupeavat hoitamaan asiaa.
Kumma miekkonen, lupaa kauniisti puhelimessa vaikka mitä, mutta mikään ei ole toistaiseksi toteutunut...

Kumma miekkonen, lupaa kauniisti puhelimessa vaikka mitä, mutta mikään ei ole toistaiseksi toteutunut...
Jape
tee ilmoitus
teeppä rikosilmoitus petoksesta niin saadaan nämä kaikki kellari firmat vittuun suomen markkinoilta tossahan on selvät petoksen tunnusmerkit