Hml:ssa on semmonen firma kuin Aulangontien pesu&huolto siinä Jetin yhteydessä, jos tiedät paikan? Mä kysyin sieltä viime syksynä hintaa Vectrani iskarien ja jousien vaihdolle, niin lupasivat könttäsumman 100€ työn hinnaksi. Sillä hinnalla mä en ala enää itse tohon hommaan...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Hml:ssa on semmonen firma kuin Aulangontien pesu&huolto siinä Jetin yhteydessä, jos tiedät paikan? Mä kysyin sieltä viime syksynä hintaa Vectrani iskarien ja jousien vaihdolle, niin lupasivat könttäsumman 100€ työn hinnaksi. Sillä hinnalla mä en ala enää itse tohon hommaan...
Elikkäs jos tuonne vie madallus setin ja sanoo että nuo pitääs saaha alle?
maksaa 100€??
Elikkäs jos tuonne vie madallus setin ja sanoo että nuo pitääs saaha alle?
maksaa 100€??
-01 vaihdatin C-Asconaani siellä Koni Sportit ja -40mm jouset = 300mk. Ja tosiaan viime vuonna kysyin hintaa samalle operaatiolle Vectraani, niin lupasivat hinnaksi tuon 100 euroa (eli 600mk). Tän hetken hintaa en tiedä, mut tuskinpa on paljoa noussut. Ja heti kun saan odottamani Konit ja H&R:t, painun sinne varaamaan ajan.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
no ei paha hinta
melkein vois jo harkita tuota ennen kuin sotkee kätensä ..
vaikka tietysti itse tehty on aina itse tehty, muttakun ei oo oikein talli paikkaa siellä päin kulkiessa ..
oon katsellut madallus sarjaa b veeraan