Kierteet mennyt
Kierteet mennyt
eli omegan 2.5 96 renkaiden vaihton yhteyessä meni kierteet taka levystä (2kpl) paikallinen "seppä"
asensi renkaat mitä osia pitää vaihtaa / korjata jotta pultit pysyy kiinni..
Kiitos neuvoista etukäteen!! vähän jurpii..
Re: Kierteet mennyt
mielestäni napa vaihtoon! ei kait siinä muu auta??? korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!!wiking kirjoitti:eli omegan 2.5 96 renkaiden vaihton yhteyessä meni kierteet taka levystä (2kpl) paikallinen "seppä"
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Saab 9-3 2.0T -99
onko kallis homma ??zoomer kirjoitti:mielestäni napa vaihtoon! ei kait siinä muu auta??? korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!!wiking kirjoitti:eli omegan 2.5 96 renkaiden vaihton yhteyessä meni kierteet taka levystä (2kpl) paikallinen "seppä"
ei kait se napa hirveesti maksa...ainakaan motonetissä mutta en tiedä asennus hinnasta???wiking kirjoitti:onko kallis homma ??zoomer kirjoitti:mielestäni napa vaihtoon! ei kait siinä muu auta??? korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!!wiking kirjoitti:eli omegan 2.5 96 renkaiden vaihton yhteyessä meni kierteet taka levystä (2kpl) paikallinen "seppä"
jos et itte meinaa asentaa!! koita mun mielestä maksattaa sillä paikallisella "sepällä"
aika moinen jeesus jos saa kierteet korkkaamaan tuosta paikasta!!!!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Saab 9-3 2.0T -99
Saab 9-3 2.0T -99
zoomer kirjoitti:ei kait se napa hirveesti maksa...ainakaan motonetissä mutta en tiedä asennus hinnasta???wiking kirjoitti:onko kallis homma ??zoomer kirjoitti:mielestäni napa vaihtoon! ei kait siinä muu auta??? korjatkaa viisaammat jos olen väärässä!!wiking kirjoitti:eli omegan 2.5 96 renkaiden vaihton yhteyessä meni kierteet taka levystä (2kpl) paikallinen "seppä"
jos et itte meinaa asentaa!! koita mun mielestä maksattaa sillä paikallisella "sepällä"
aika moinen jeesus jos saa kierteet korkkaamaan tuosta paikasta!!!!
jep pitää käydä..
ÄLÄ mene vielä vaihtamaan napaa, itellä oli sama juttu takanavassa kuukaus sitten ja tein uudet kierteet kierretapilla. Tuli hyvät, mutta pulttikone ei käy enää tossa navassa.. 
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=125785
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=125785
Ford Mondeo 1.8 STW
kierteet
kyllä kyläsepän piikkiin vaan uusi napa ja laakeri sarja.kyllähän sen saa irto kierteillä väliaikaisesti korjattua.se on kyllä erittäin vaarallista!!! varsinkin alumiini vanteiden kanssa,jotka eivät ole kovaa kiinni. 
Re: kierteet
Kyllä minä ainakin nappaan aluvanteet reippaammin kiinni kuin peltivanteet ja muutaman kymmenen kilometrin jälkeen vielä kerran kokeilen tiukkuuden.leoelain kirjoitti:varsinkin alumiini vanteiden kanssa,jotka eivät ole kovaa kiinni.
Re: kierteet
Itse kirin alupallot 110Nm momenttiavaimella.Jope kirjoitti:Kyllä minä ainakin nappaan aluvanteet reippaammin kiinni kuin peltivanteet ja muutaman kymmenen kilometrin jälkeen vielä kerran kokeilen tiukkuuden.leoelain kirjoitti:varsinkin alumiini vanteiden kanssa,jotka eivät ole kovaa kiinni.
Peltivanteet voikin vetää sitten ihan rannemomentilla "riittävän" kireälle...
Mites jos tollasen syltänneen kierteen korjaa tällasella helocoililla?

Würth:lla on ainakin saatavana tällasta helicoilia (M12/16X1,50) minkä voi suoraan vääntää reikään ilman kierretappia.
Tossa on linkki vastaavaan helicoil listaan... > http://www.fains.co.kr/ensat302.htm
Würth:n valikoimasta ton löytää numerolla 0660-302 120 ja näyttää olevan sama tuotenumero tuossa linkissäkin...
Vetolujuutta tolle ei ilmoitettu mut luulis sen kiinnittävän senverran lujaan niin ettei ittekseen pultit lentele tielle.
...ja voihan tai kannattee tohon helicoiliin laittaa lukitukseksi kiinnittäessä samalla kovaa pulttiliima kun sen helicoililla on se kierre ensin tehty.
Würth:lla on ainakin saatavana tällasta helicoilia (M12/16X1,50) minkä voi suoraan vääntää reikään ilman kierretappia.
Tossa on linkki vastaavaan helicoil listaan... > http://www.fains.co.kr/ensat302.htm
Würth:n valikoimasta ton löytää numerolla 0660-302 120 ja näyttää olevan sama tuotenumero tuossa linkissäkin...
Vetolujuutta tolle ei ilmoitettu mut luulis sen kiinnittävän senverran lujaan niin ettei ittekseen pultit lentele tielle.
...ja voihan tai kannattee tohon helicoiliin laittaa lukitukseksi kiinnittäessä samalla kovaa pulttiliima kun sen helicoililla on se kierre ensin tehty.