b-vectran dieselit
b-vectran dieselit
kuuluuko 1.7 td b-vectran moottorivalikoimiin? tekeekö koneella mitään? tarkoitus on vaihtaa diesel tekniikka 1.6 bensakoneen tilalle..1.7 td olisi ihanteellinen koska silloin pääsisi vähillä muutoksilla (omasta mielestäni) etupään jousituksiin jne...onko dieseleissä käytetty samaa vaihdelaatikkoa kuin esim bensakoneessa? jos joku vain voi antaa lisätietoa niin hyvä ....tärkeintä ei ole teho vaan tosi pienet kulut...vai vaihdanko suoraan volkkariin? 
-
astramaani
- 'Diplomat'

Jos tarkoitat 1.7 td myllyllä sitä Izuzulta peräisin olevaa moottoria, niin kyllä sitä on ollut B-vectrassa, ainakn hetken jopa samaan aikaan kuin DTI moottoria. Uuden auton hintaero oli 9000 mk halvempi tuolla Izuzun koneella.
Minulla oli edellisessä autossa tuo 1.7 (A -vectra) ja nyt 2 litranen DTI. Minun mielipide on ettei niistä voi puhua samana päivänä.
Lisäksi kun on kuluista kysymys niin kannattaa huomioida mm. venttiilin säätö ja remmin vaihtokulut, jotka on merkittävä kulu 1.7 koneella. Kulutuksessa ei ole eroa tai jos on se on DTI eduksi.
Minulla oli edellisessä autossa tuo 1.7 (A -vectra) ja nyt 2 litranen DTI. Minun mielipide on ettei niistä voi puhua samana päivänä.
Lisäksi kun on kuluista kysymys niin kannattaa huomioida mm. venttiilin säätö ja remmin vaihtokulut, jotka on merkittävä kulu 1.7 koneella. Kulutuksessa ei ole eroa tai jos on se on DTI eduksi.