C kadett ja B tai C rekordin kone

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Jonzkuu
'Agila'

C kadett ja B tai C rekordin kone

Viesti Kirjoittaja Jonzkuu »

Eli kysyisin minkälaisia muutoksia täytyy tehdä, jos laittaa C Kadettiin B tai C Rekordin koneen?

Olen kuullut että se sopii kyllä konehuoneeseen, mutta en ole varma tarvittavista muutoksista. Itsellä olisi tarkoitus tehdä vastaavanlainen muutos Kadettiini, kunhan saan sen haettua. Auto tulisi pellolle eikä liikenteeseen.
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

jaahas onko millähän papereilla on c-kadetti on? jos on 1.2? niin
http://www.opelclubfinland.fi/tekniikka ... muutos.tif

ja ookko laittamassa CIH vai OHV konetta? kun noissa B-reksassa löytyy OHV myllyjä ainakin

kerro lisää tietoa.. tai käytä searchia
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Jonzkuu
'Agila'

Kadetissa on tällä hetkellä kiinni 1.2 auto tulee pellolle. En ole varma minkälainen kone siihen tulee.
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

Kohtalaisen vaikea kertoa tarvittavista muutoksista, jos et edes tiedä minkä kone Kadettiin tulee. Muutokset voi olla pieniä, valtavia tai niitä ei tarvi tehdä laisinkaan.

Itse ehkä ensin irrottaisin Kadetista kaiken käyttökelpoisen osan talteen, sen jälkeen ajaisin tuon 1,2 ilmeisen tikkukoneen loppuun siellä pellolla jonka jälkeen loppu raato romu-ukon kyytiin ja sitten etsimään uutta kohdetta pellolle silputtavaksi.

E: Täytyy kyllä lisätä ihan henkilökohtaisena mielipiteenä, että kaiken helvetinlaista kyselijää foorumille on viime aikoina ilmaantunut...
Inkku A tiisseli
Jonzkuu
'Agila'

Olen saanut tiedon koneesta ja se on ohv kone
Vastaa Viestiin