Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikä en saa niitä 5cm pitkiä pätkiä (ne jotka tulevat suuttimesta "jakotukkiin") pitämään millään. olen nyt vaihtanut sinne kaikki letkut vittu ainakin 15 kertaa ja kokeillut 15 erillaista letkua aina teräspunottuun asti. Tämän lisäksi olen kerran jopa maksanut siitä että yritys laittaa ne minun puolesta sinne. Ei vaan pidä. Huomenna olisi tarkoitus alkaa katsomaan josko sinne saisi väsätty kokonaan kiinteän jakotukin ja juottaisi siihen suuttimet suoraan kiinni. jotenkin näin. Huomatkaan taiteellisuus (paint god II)
Mitäs mieltä olette tällaisesta järjestelmästä? Jos joku joka lukee tätä tietää omistavansa 12V metallisen jakotukin ja haluaa luopua siitä niin kerro ihmeessä.
Tällainen haistavittuhan siellä on vakiona...ei jaksanut enää panostaa....
Ehdotuksia ja ideoita saa antaa.
niin joo ja bensa paine on tällä hetkellä 4.5Bar joten pitäisi kyllä tavallisten letkujen kestää.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
paineita nostettu sen takia koska meni taydellä kaasulla hieman laihaksi. on kevyt viri kone ja kyllä vuotaa aina sieltä suuttimien juuresta joko suuttimen päästä taikka sitten jakotukki päästä.
Putki on sisä halkaisija 8mm ja ulkoa jos oli 12mm niin sitten on 12mm bensaputekelle tarkoitetut klemmarit ja jos oli 13mm niin sitten on 13mm klemmarit. Dunlopilta HighFlexista olen käynyt hakemassa joten luotan niiden koko taitoon...
kyllä se toimii. ST-motorssilla testasi että naksahti. Olen kyllä miettinyt että josko sen voisi jotenkin puhdistaa. ihan vaan putkipäästä irti ja CRC+rätti+paineilma?