Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
-
@Heikkinen
- 'Admiral'

Jullinkaa mennään sen ämmveekuutosella ja ilmeisesti otetaan antti kyytiin iisalmesta ja lauantai aamuna lähetään liikkeelle letkassa toivottavasti.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Julli sano mulle et antti o pakko saaha mukaan naureskeleen sinne.@Heikkinen kirjoitti:Ja säpä pakotti mutkin lähtemään....
Millon ville ootta lähössä???
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
veksu kirjoitti:juu.
mites ville? meetkö omalla?
vois kait sitä ajaa useemmalla ni saatas pohjoosen edustusta lisättyä.
omalla meen.. pitää vissiin hakea ooppelin piste osia sitte sunnuntaina. tulee vähän mutkaa.
mietn sitä letkassa ajetaan ku jullilla on taas kiire oottaan.. ja se aja täysiä!!
Vectra b 2,0 16 DTI -00. Vectra 2000 16v -90. Vectra 4x4 16v -89. Manta "400" rojekti. Kadett Avo -89. Wartburg 353w -79.
no juotetaan sille olutta ni säpä joutuu ajaan 
eli eli julli, ville, minä lähtis autoilla sit kait?
riittääkö se jos 7:00 lähetään?
sinne on kyllä400km matkaa.
reittihän on kaiketi valtatiet 4, 88, 5, 17? vai onko mutkia tehtävä mennessä?
ja löytyskö keltään PMR puhelimia tms ni ei tarvis alituiseen soitella jos jotaki säätää?
mulla ois yks-kaks saatavilla varmaankin.
mekin ollaan jäälissä näiltä näkymin lauantai aamusta, että mun puolesta voidaan koota sinne jos ei oulussa ole joku joka lähtee.
eli eli julli, ville, minä lähtis autoilla sit kait?
riittääkö se jos 7:00 lähetään?
sinne on kyllä400km matkaa.
reittihän on kaiketi valtatiet 4, 88, 5, 17? vai onko mutkia tehtävä mennessä?
ja löytyskö keltään PMR puhelimia tms ni ei tarvis alituiseen soitella jos jotaki säätää?
mulla ois yks-kaks saatavilla varmaankin.
mekin ollaan jäälissä näiltä näkymin lauantai aamusta, että mun puolesta voidaan koota sinne jos ei oulussa ole joku joka lähtee.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Ajattelin etä ois 6 maissa lähteny ajeleen ni saapi pysähdellä tupakoimaan,kahville jne.... meidän reitti on oulu-pulkkila-iisalmi-kuopio-joensuu +- 400km antti otetaan iisalmesta kyytiin..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
se passaa se kuuskin.
oisko se sit jostaki jäälistä sillon kuus lähtö ja säpä väliltä kyytiin, juoksee aamulenkin siihen vt 20 reunaan ni ehtitään tupakoimaan
oisko se sit jostaki jäälistä sillon kuus lähtö ja säpä väliltä kyytiin, juoksee aamulenkin siihen vt 20 reunaan ni ehtitään tupakoimaan
niin enkös minä juuri niin sanonut, samaa reittiä tarkoitimme.oulu-pulkkila-iisalmi-kuopio-joensuu +- 400km antti otetaan iisalmesta kyytiin..

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...