niin paitsi-89 ja vanhemmissä en oo yhessäkään nähny jäähdytysrivoja,eli taitaa löytyä vaan uudemmista(huonommista) peristä.Juho M-P kirjoitti:Mulla on A2 (-92) Farkku, tosin 2.3TDic koneella ja murikka on iso. Ison murikanhan tunnistaa jäähdytysrivoitetusta takakannesta.
a-omegan lukkoperistä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: a-omegan lukkoperistä
Mikäs tää opelin oma lisäaine lukkoperiin on nimeltään ja mikäs öljy olis hyvä 96 at mv6 omppuun ja paljon sinne menee ainetta?? pitäis ölpät vaihdattaa kun vähän heikosti ottelee lukko.. 
-96 OMPPU-
Sopivia öljyjä on ainakin:Juice_86 kirjoitti:Mikäs tää opelin oma lisäaine lukkoperiin on nimeltään ja mikäs öljy olis hyvä 96 at mv6 omppuun ja paljon sinne menee ainetta?? pitäis ölpät vaihdattaa kun vähän heikosti ottelee lukko..
Redline 75w-90 gear oil (Ei pidä sekoittaa 75w-90NS-öljyyn joka on lukottomaan perään)
Mobilube SHC LS 75w-90
Täyttömäärä vaihtelee vähän litran molemmin puolin.
ite oon käyttäny tota red lineä. ja laittanu viel sen opelin lisäaineen sinne sekaan
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Joo ja opelin lisäaine???Ari-S kirjoitti:ite oon käyttäny tota red lineä. ja laittanu viel sen opelin lisäaineen sinne sekaan
-96 OMPPU-
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Lukkoperään tarkoitettua öljyä kun laittaa niin riittää. Ei se ooppelin lukko oo sen kummempi kuin muissakaan autoissa.
niin unohtu mainita että saa merkkiliikkeestä, hintaa tais olla joku 3-4€ puteli.. löytyy ihan lukkoperäöljyn lisäaine nimelJuice_86 kirjoitti:Joo ja opelin lisäaine???Ari-S kirjoitti:ite oon käyttäny tota red lineä. ja laittanu viel sen opelin lisäaineen sinne sekaanVai löytyykö normi öljypisteistä kun menee ja sanoo "opelin lisäaine" On tuolla varmaan joku nimike
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Nonii kiitoksia.. pitää katsella tuota vaihtoa..Ari-S kirjoitti:niin unohtu mainita että saa merkkiliikkeestä, hintaa tais olla joku 3-4€ puteli.. löytyy ihan lukkoperäöljyn lisäaine nimelJuice_86 kirjoitti:Joo ja opelin lisäaine???Ari-S kirjoitti:ite oon käyttäny tota red lineä. ja laittanu viel sen opelin lisäaineen sinne sekaanVai löytyykö normi öljypisteistä kun menee ja sanoo "opelin lisäaine" On tuolla varmaan joku nimike
-96 OMPPU-
pitäskös muuten lukollisessa perässä vetarin reijästä näkyä 2 tappia ja lukottomassa vaan yks? noin ainakin ollu niissä perissä mitä ite purkanu
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Joo, niinhän se menee että jos on 2 tappia ristissä niin lukkoperä, jos näkyy vaan yksi tappi niin lukoton.
no voi helv... Sit on myyty lukoton lukollisena... Onneks en huitassu kahtomatta paikoilleen.. Kattelin viel kun kaikki numero sarjatkin oli samat kaverin lukottoman kanssa.. Voikos b omegan murikoissa päätellä noista numeroista mitään
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline