Calibra C20NE moottorin häiriövaloa pukkaa *vikakoodit*

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Calibra C20NE moottorin häiriövaloa pukkaa *vikakoodit*

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Elikkäs lyhyesti:

C20NE -94 8V Callen se keltainen moottorin häiriövalo syttyy ja palaa aina säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta ei koskaan aivan kylmällä koneella eli ei ajon ensimmäisten 5min aikana. Vikavalo paloi ensin pari päivää tuolla tavalla, jonka jälkeen noin viikon aikana ei ollut valosta tietoakaan ja nyt on taas alkanut palaa. Tärkein huomio häiriövalon palamisessa on, että valo sammuu AINA kun jarruttaa moottorilla eli syöttö on poikki. Heti kun painaa vähänkin kaasua niin valo syttyy yleensä aina. Kone käy kuitenkin normaalisti ja vaikka valo palaa niin kiertää rajottimelle ja tehot on muutenkin tallella.

Oisaiskohan joku noilla vinkeillä heittää jotain vahvaa arvausta...
Itse veikkaan lambdaa :-?

Edit: Vikakoodit luettu: 48 Battery voltage Low voltage
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Heittäkkeehän arvauksia :yawn: :bonk:
Aztaroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aztaroth »

kandee ne koodit katsoa.
Opel Astra GSI 2.0 -93
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Noniin luin äsken vikakoodit ja anto tommosen: 48 Battery voltage Low voltage :o
Mitähän helvettiä kun ainakin akussa tuntuu olevan virtaa ja laturikin lataa hyvin...
alpo
'Agila'

Viesti Kirjoittaja alpo »

[quote="NoFear"]Noniin luin äsken vikakoodit ja anto tommosen: 48 Battery voltage Low voltage :o
Mitähän helvettiä kun ainakin akussa tuntuu olevan virtaa ja laturikin lataa hyvin...[/quote]

Mulla astra teki samaa vika koodit vika valot yms. kokeile paremmalla akulla. ainakin mun samanlainen vika korjaantu akun uusimisella
Vastaa Viestiin