subi merkki mitä suosittelet!

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
calibristi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja calibristi »

Kumpaa suosittelette Hertzin es300 vai Autostudion E12-R? Suunnilleen saman hintaset ovat.
Miksaus
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksaus »

Ground Zero
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

calibristi kirjoitti:Kumpaa suosittelette Hertzin es300 vai Autostudion E12-R? Suunnilleen saman hintaset ovat.
Hertz.
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Sanokaas onko näistä hifilaitteista mihkään enää jos ne on vanhoja? Ja nyt puhutaan lähes 10v vehkeestä joka olis Infinity subi (oisko ollu joku beta 12 tms), nykyinen omistaja kovasti väittää ettei pikkurahalla parempaa saa mutta kun en minä näistä tiedä... Enkä tiedä viitsiikö sitä edes ruveta laittamaan koko audioo autoon kun äkkiseltään myös sille rahalle keksii parempiakin kohteita, toisaalta taas.... Niin. No, sanokaas te viisaammat.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

mimmix kirjoitti:Sanokaas onko näistä hifilaitteista mihkään enää jos ne on vanhoja? Ja nyt puhutaan lähes 10v vehkeestä joka olis Infinity subi (oisko ollu joku beta 12 tms), nykyinen omistaja kovasti väittää ettei pikkurahalla parempaa saa mutta kun en minä näistä tiedä... Enkä tiedä viitsiikö sitä edes ruveta laittamaan koko audioo autoon kun äkkiseltään myös sille rahalle keksii parempiakin kohteita, toisaalta taas.... Niin. No, sanokaas te viisaammat.
Tuo infinityn beta subi on ollut sen ajan huippukamaa, jos itselleni jostain sellaisen vielä löytäisin ostaisin kiljuen, jos vaan ehjä on ja sopivissa hinnoissa niin voisin sanoa et kannattaa ostaa :peukku:
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

Miksaus kirjoitti:Ground Zero
:peukku:

onko kellään GZ:n 15" subia luomassa tunnelmaa ? jos on niin mikä malli ja minkälaisia kokemuksia ?
...tarttis saada vähä jytinää ja pitäs sijottaa yhteen 15" subiin mut o kuitenki viel subi hakuses...
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Itselläni on Gz Nuclear 12" ja voin sanoa etten parempaa subia en ole kuullut.
Kuuntelu mieltymykseni hifistyneessä mielessä, ei paine..

Pysyy mukana ja ei kyykkää lujaa soitettaessa, tuhti ja tarkka/erotteleva... ja voimalla.

Onhan sillä hintaakin mutta kyllä se on sen väärtiki.

Köyhän ei kannata halvinta ostaa, itse sen tehnyt.. halvemmaksi olisi tullut ostaa ekaksi subiksi gz nuclear jos niitä olis 12v sitten tehty.. :)))

Ja soi pienelläkin päätteellä hienosti.
ite soitin sitä Phoenix Gold m100 500w/4ohm.. eikä hattiwatteja.
masa_
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja masa_ »

Itellä nyt Spl Dynamics PRO15D2 ja on paras subi mitä on ollu, toistaa tarkasti ja voimalla nopeampaakin bassoa ja toistaa erittäin matallallekin. Ainut miinus että tarvii aika ison kotelon että toimii hyvin. Mutta niinhän noi 15 tuumset yleensäkkin.
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Kuke kirjoitti:
mimmix kirjoitti:Sanokaas onko näistä hifilaitteista mihkään enää jos ne on vanhoja? Ja nyt puhutaan lähes 10v vehkeestä joka olis Infinity subi (oisko ollu joku beta 12 tms), nykyinen omistaja kovasti väittää ettei pikkurahalla parempaa saa mutta kun en minä näistä tiedä... Enkä tiedä viitsiikö sitä edes ruveta laittamaan koko audioo autoon kun äkkiseltään myös sille rahalle keksii parempiakin kohteita, toisaalta taas.... Niin. No, sanokaas te viisaammat.
Tuo infinityn beta subi on ollut sen ajan huippukamaa, jos itselleni jostain sellaisen vielä löytäisin ostaisin kiljuen, jos vaan ehjä on ja sopivissa hinnoissa niin voisin sanoa et kannattaa ostaa :peukku:
Voi miten kauniita sanoja :D
Mä nyt kuitenkin luovuin tästä kun siinä oli niin miljoona ihmistä jotka ne halus (niin siis niitä oli kaks..) joten aattelin että kun mulle ei oo niin väliks onko se huippuhifiä vai ei niin jätin pojat sitten tappelemaan niistä. Laitoin sitte 10-tuumasen Caliberin.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Vastaa Viestiin