Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
c20let:in alkuperäis johdot maksaa 254€, ostin Lucaksen tekemät ja hyvin ovat toimineet jo pari vuotta, mutta ne ovat jotenkin "löysemmät" kuin alkuperäiset.
Boschin johdot olisivat maksaneet 80€, eli osta sellaiset...
Minä ostin nuukana miehenä omaan X20XEV:hen aikoinaan Biltemasta oulun halvimmat johdot eikä pätkiny yhtään koko aikana! sanokaa mitä sanotte minä sanon että kalliimmat on turhaa tuhlausta
jalu78 kirjoitti:Minä ostin nuukana miehenä omaan X20XEV:hen aikoinaan Biltemasta oulun halvimmat johdot eikä pätkiny yhtään koko aikana! sanokaa mitä sanotte minä sanon että kalliimmat on turhaa tuhlausta
itekki ostin tännään motonetistä (en tosin opeliin) uudet johdot, makso n.20e ja hyvin toimii..
Kävin ostamassa motonetistä jotku hotwiresit ja olivat ihan paskat. Pätki perkeleesti. Varmaan ei saanut kunnolla kontaalia. Palautin heti...onneks sain rahani takas.
Undertaker kirjoitti:Kävin ostamassa motonetistä jotku hotwiresit ja olivat ihan paskat. Pätki perkeleesti. Varmaan ei saanut kunnolla kontaalia. Palautin heti...onneks sain rahani takas.
Mitä tästä opimme? Köyhän ei kannata halpaa ostaa. Oli kyllä sellaiset purkkaviritys tulpanjohdot nuo hotwiresit, että ei ole ennen nähty
Hotwiresit ei kai kauheen häävit ole joo.. Mutta esim Motonetista kun ostaa Boschin johdot karvan alle satkulla niin saa ne samat piuhat kun opelilla saa Beruna reiluun kahteen sataan euroon..