Värilliset parkit
-
Lussu omega
- 'Admiral'

- Viesti:
Minkä ihmeen takia ne parkit pitää saada punaisiksi? Onko käynyt mielessä että siihen on ihan syyt olemassa miksi parkkivalojen pitää näyttää valkoista valoa?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
Lussu omega
- 'Admiral'

- Viesti:
Kyllä kieltää, mistäs sitä vastaatulija tietää pimeässä jos tulee auto vastaan ja siitä näkyy punaista eteenpäin että mihin se oikeasti menee!?
Minulla on käynyt vähän samantapainen asia, mutta kyseessä oli traktori ja siinä oli työvalot takana päällä. Tie kaartoi hieman oikealle, ja traktori ajoi samaan suuntaan kuin minä. Kaukaa katsottuna näytti siltä että se tulee vastaan (oli pilkkopimeää), ja minulla oli vauhtia reilusti. Vasta ihan viimemetreillä tajusin että sehän onkin omalla kaistalla menossa samaan suuntaan, ja juuri ehdin väistää! Henki olisi lähtenyt ihan varmasti! Tätä ei olisi tapahtunut jos kuski olisi pitänyt oikeita valoja päällä. Nyt taaksepäin ei näkynyt punaista ollenkaan.
En tiedä olisiko tutkijalautakunta tajunnut miksi olisin ajanut perään...
-Mikko
Minulla on käynyt vähän samantapainen asia, mutta kyseessä oli traktori ja siinä oli työvalot takana päällä. Tie kaartoi hieman oikealle, ja traktori ajoi samaan suuntaan kuin minä. Kaukaa katsottuna näytti siltä että se tulee vastaan (oli pilkkopimeää), ja minulla oli vauhtia reilusti. Vasta ihan viimemetreillä tajusin että sehän onkin omalla kaistalla menossa samaan suuntaan, ja juuri ehdin väistää! Henki olisi lähtenyt ihan varmasti! Tätä ei olisi tapahtunut jos kuski olisi pitänyt oikeita valoja päällä. Nyt taaksepäin ei näkynyt punaista ollenkaan.
En tiedä olisiko tutkijalautakunta tajunnut miksi olisin ajanut perään...
-Mikko
Audi S4 Biturbo
-
Lussu omega
- 'Admiral'

- Viesti:
omia kokemuksia parkkivaloista
mut pysäytti poliisi toissapäivänä ja sano et mun e kadetin etuvalois on jotaki punasta (ne sukat) ei muutaku konepelli auki keskellä ruuhkaa, sukat pois ja poliisi autoon istumaan ja opettelemaan lakia ettei saa olla punasta eteen päin!! tapahtuma oli kirkas päivä ajovalot päällä et sillai!!!!!!!!!!
mut pysäytti poliisi toissapäivänä ja sano et mun e kadetin etuvalois on jotaki punasta (ne sukat) ei muutaku konepelli auki keskellä ruuhkaa, sukat pois ja poliisi autoon istumaan ja opettelemaan lakia ettei saa olla punasta eteen päin!! tapahtuma oli kirkas päivä ajovalot päällä et sillai!!!!!!!!!!
-
Lussu omega
- 'Admiral'

- Viesti:
KOKEMUKSESTA opittua kantapäänkautta voin sanoa että ei kannata laittaa niinhin parkkeihin mitään väriä.. itellä on ollut punaiset,siniset,vihreät,keltaiset,pinkit.. ja vaikka mitä värivaihtoehtoja.. ja sakkoja on 5mk valoista kertynyt n.800mk et on aika vitun kalliit parkit etten sanois mut no itsekkään en ole täydellinen joten mikä minä olen neuvomaan. tällä hetkellä itsellä kadetin pitkien umpiossa on siniset strobot erillisellä katkaisialla joten.. saa nähdä mitä tuleman pitää...
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-09 23:04 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-09 23:04 ]</font>
oliko hyvä idea hei!! sit laitetaan viel hälärist paniikki häly pääl niin se huutakin viel ku polliisi auto.. ei kai!! ihan parkissa tai miittinkeissä niitä vaan käytetään siis stroboja..
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-09 23:37 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-09 23:38 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-09 23:37 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-04-09 23:38 ]</font>