Mitä kokemuksia teillä on kyseisistä osista ? Oman Veccun huolto-ohjelman mukaan takalevyt on vaihdettu ensimmäisen kerran merkkiliikkeessä alle 46tkm! 76 tkm kohdalla on sitte vaihdettu etulevyt. Mitään selvää reunauraa ei esim edessä ole, mutta mutta.....
Takana oikean puolen levy on ihan hiton urainen, ja paikoitellen ruosteinen koko matkan ympäri. Sama on edessä oikealla puolella, niitä tosi syviä uria ihan kuin kivi olis ollu levyn ja palojen välissä. Auto on nyt pyöriny sen 87tkm ja on minun mielestä ihan hemmetin kohtuutonta että olis muka levyt ympäri auton finito, siis ihan urille kuluneet !!!
Siis mistä voi moinen johtua? Palat on vaihdettu samalla levyjen kanssa ja työ teetetty merkkiliikkeessä.
Opel Vectra B Jarrulevyjen Laatu
-
keltanokka
- 'Diplomat'

-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
Re: Opel Vectra B Jarrulevyjen Laatu
Käytön puutteesta. Takajarrupalat ryytyy satulaan eikä liiku jolloin levy urautuu/ruostuu.....keltanokka kirjoitti: Siis mistä voi moinen johtua? Palat on vaihdettu samalla levyjen kanssa ja työ teetetty merkkiliikkeessä.
Opel Omega 2.2 elegance wagon -01
Opel Astra 1.6 -01
Opel Astra 1.6 -01
Kannatta tosiaan selvittää siinä levyjä vaihtaessa, että satulat ovat kunnossa eli männät liikkuu. Itellä pitäisi takalevyt uusia juuri sen takia, että ovat olleet liian kauan vailla minkäänlaista palojen kosketusta. Edellinen omistaja nähtävästi ikinä jarrutellut kunnolla niin ovat satulat jumiutuneet.
Itsekin olen kyllä aikaisemmin syyllistynyt juuri tuollaiseen ajoo, ettei koskaan jarruttele kunnolla joka kyllä edesauttaa tuota jumiutumista.
Itsekin olen kyllä aikaisemmin syyllistynyt juuri tuollaiseen ajoo, ettei koskaan jarruttele kunnolla joka kyllä edesauttaa tuota jumiutumista.
Milles ne takalevyt näyttää?...veksu kirjoitti:no mää vaihon omaan etulevyt 230tkm kohalla mut ei niistä ollutkaan kuin 19mm jäljellä kuiten minimi on 22mm vai 21mm
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa