Jotenkin ei kuulosta kovin todenmukaiselta mutta pisti kuitenkin hymyilyttämään kun rupes kuvittelee tota tilannettatyökaveri kerto tänään ku sillä oli sellanen vanha volvo, missä oli ratissa iso logo ni se päätti peittää sen jollain, pisti ison Mika Häkkinen -tarran siihen, sitten oli just muuttamassa ja auto oli ihan piukassa kamaa
sillee että just näki laseista ulos, ei mahtunu mitään enää kyytiin
sit pikkuveli soitti että oli ollu Panelian keskustassa ja poliisit oli pysäyttäny, oli ajanu mopolla ilman kypärää
että "tuo mun kypärä ni pääsen jatkaa matkaa"
ni kaveri oli hakenu kypärän ja mietti että mihin vittuun tunkee sen, pisti päähän ja lähti ajelee kohti "keskustaa", ties että poliisit on siellä ni ajeli rauhassa 40 km/h
poliisit sit pysäytti ja 100 kilosella äijällä mopokypärä päässä ja jäätävän kokonen mika häkkinen -tarra ratissa, ni kysy ekaks "jahas... onko tullu hurjasteltua?"
Parhaat kommentit poliisille!
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Kävin katsomassa erästä autoa forssassa autokeitaan pihalla. Forssan poliisi ajaa ensiksi aivan hiljaa ohi jonka jälkeen ajaa takaisin ja kysyy "kenen tuo auto on?" Myyvä kaveri vastaa "minun"....forssan donitsi-pojat "tuossa ovessa on kalvo, anna rekisteriote ja kirjotetaan sakko ellet revi kalvoja heti pois"
Mulla oli kans omassa autossa kalvot etulaseissa mutta, menin tän jälkeen nojailemaan etuikkunoille, niin ettei pässit tajunneet kattoa mun autoa.
35e kirjoittivat sitten sakkoa sille joka autoa myi.
Paras kommentti mitä näillä liikenteen sankareille pystyi suoraan sanomaan oli "eikö teillä idiooteilla ole muuta tekemistä kuin ratsata nesteen parkkipaikkoja?"
V*ttu mitä pellejä ja muka resurssipula poliiseilla
Mulla oli kans omassa autossa kalvot etulaseissa mutta, menin tän jälkeen nojailemaan etuikkunoille, niin ettei pässit tajunneet kattoa mun autoa.
Paras kommentti mitä näillä liikenteen sankareille pystyi suoraan sanomaan oli "eikö teillä idiooteilla ole muuta tekemistä kuin ratsata nesteen parkkipaikkoja?"
V*ttu mitä pellejä ja muka resurssipula poliiseilla
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Poliisi pysäytti mut tänään:no olin tulossa kotiin töistä,ihan fiiliksissä,musa hakkas täysillä ja 25m autoni parkkipaikkaa sinisen miekan vartija kävelee kuusi-aidan takaa eteen ja viittaa sivuun.avaan ikkunan suomipopin soidessa täysillä,poliisi sanoo se radio kiinni,no kloppi tiedäkkö kuinka lujaa ajoit.vastasin en.69 mutta keskinopeus 62,mites sä tollasen yhtäkkisen nopeus piikin otit?tiedätkö että tässä on 40km/h.siihen vastasin tottakai,asun tossa tien vieressä.miksi ajoit ylinopeutta?ei siinä laulellessa tullu katottuun mittariin.Poliisi:idolssia ajatellu??.No sammuta auto tässä menee hetki.25min odottelun jälkeen mut kutsuttiin autoon ja toinen miekan vartija ei osannu täyttää lappua,sanoin siihen että no jätä antamati niin se vastas tosta pari päiväsakkoa lisää.115€ sakkolappu tuli allekirjotettua.MITATTU STALKER ATR-TUTKALLA,TIE OLI MÄRKÄ,YLINOPEUS 22KM/H!!!.miekan vartija sano että jatkossa katot mittaria,sanoin juu ja katsokaa tekin.No mehän aina vastas poliisi.tän jälkeen mua vitutti kuin oravaa: hammas poikki,käpy jäässä, VÄHÄN EHKÄ OHI AIHEESTA MUTTA..MINKÄS VOIT..HAPOKASTA..

Mä sanoin tänään yhelle vanhemmalle konstaapelille, et mitä jos mä tuun sun kämpille sunnuntaina ja sit saunotaan ja juodaan kaljaaelisiideriä, ku molemmilla on sillon vapaata. Tää tuumas, et ok.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
oliko aika nuori blondi?Amd-man kirjoitti:Kaverin kanssa oltiin menossa kuulusteluun niin kaveri heitti kuulustelijalle että mites ois 2-1
ja eihän noille uskalla mitään sanoa
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
Parikymppiseltä ainakin näytti.dam kirjoitti:oliko aika nuori blondi?Amd-man kirjoitti:Kaverin kanssa oltiin menossa kuulusteluun niin kaveri heitti kuulustelijalle että mites ois 2-1
ja eihän noille uskalla mitään sanoa. pari kertaa joutunut vääntää, viimeks talvella renkaista kun väittivät kesärenkaiks (kuka tyhmä kesärenkailla talvella ajaa
)
Ajoit ylinopeutta ja nyt sinua harmittaa... voih toistaTimbaland kirjoitti:Poliisi pysäytti mut tänään:no olin tulossa kotiin töistä,ihan fiiliksissä,musa hakkas täysillä ja 25m autoni parkkipaikkaa sinisen miekan vartija kävelee kuusi-aidan takaa eteen ja viittaa sivuun.avaan ikkunan suomipopin soidessa täysillä,poliisi sanoo se radio kiinni,no kloppi tiedäkkö kuinka lujaa ajoit.vastasin en.69 mutta keskinopeus 62,mites sä tollasen yhtäkkisen nopeus piikin otit?tiedätkö että tässä on 40km/h.siihen vastasin tottakai,asun tossa tien vieressä.miksi ajoit ylinopeutta?ei siinä laulellessa tullu katottuun mittariin.Poliisi:idolssia ajatellu??.No sammuta auto tässä menee hetki.25min odottelun jälkeen mut kutsuttiin autoon ja toinen miekan vartija ei osannu täyttää lappua,sanoin siihen että no jätä antamati niin se vastas tosta pari päiväsakkoa lisää.115€ sakkolappu tuli allekirjotettua.MITATTU STALKER ATR-TUTKALLA,TIE OLI MÄRKÄ,YLINOPEUS 22KM/H!!!.miekan vartija sano että jatkossa katot mittaria,sanoin juu ja katsokaa tekin.No mehän aina vastas poliisi.tän jälkeen mua vitutti kuin oravaa: hammas poikki,käpy jäässä, VÄHÄN EHKÄ OHI AIHEESTA MUTTA..MINKÄS VOIT..HAPOKASTA..![]()
Opel Astra GSI 2.0 -93
eikai tossa se ylinopeuden ajaminen harmita, vaan nää käsittämättömän pienet nopeusrajotukset suomen teillä.. (noh, ainakaan taajamien ulkopuolella niissä ei oo mitään järkeä)Aztaroth kirjoitti:Ajoit ylinopeutta ja nyt sinua harmittaa... voih toistaTimbaland kirjoitti:Poliisi pysäytti mut tänään:no olin tulossa kotiin töistä,ihan fiiliksissä,musa hakkas täysillä ja 25m autoni parkkipaikkaa sinisen miekan vartija kävelee kuusi-aidan takaa eteen ja viittaa sivuun.avaan ikkunan suomipopin soidessa täysillä,poliisi sanoo se radio kiinni,no kloppi tiedäkkö kuinka lujaa ajoit.vastasin en.69 mutta keskinopeus 62,mites sä tollasen yhtäkkisen nopeus piikin otit?tiedätkö että tässä on 40km/h.siihen vastasin tottakai,asun tossa tien vieressä.miksi ajoit ylinopeutta?ei siinä laulellessa tullu katottuun mittariin.Poliisi:idolssia ajatellu??.No sammuta auto tässä menee hetki.25min odottelun jälkeen mut kutsuttiin autoon ja toinen miekan vartija ei osannu täyttää lappua,sanoin siihen että no jätä antamati niin se vastas tosta pari päiväsakkoa lisää.115€ sakkolappu tuli allekirjotettua.MITATTU STALKER ATR-TUTKALLA,TIE OLI MÄRKÄ,YLINOPEUS 22KM/H!!!.miekan vartija sano että jatkossa katot mittaria,sanoin juu ja katsokaa tekin.No mehän aina vastas poliisi.tän jälkeen mua vitutti kuin oravaa: hammas poikki,käpy jäässä, VÄHÄN EHKÄ OHI AIHEESTA MUTTA..MINKÄS VOIT..HAPOKASTA..![]()
muutama viikko sitten ajoin suunnattoman raivon vallassa älyttömässä ruuhkassa ja sitten kaupanpäällisiks meinas vielä opeliksi keittää. kurvasin sitten hyvän matkaa jalkakäytävää että sain ohjattua ratsuni väljemmille vesille jotta se sais hetken viilentyä. sammutin auton siihen pyörätien tukkeeks ja samassa tulee pillipiiparit paikalle.. toinen kysyy kiukkuseen sävyyn että "mitäs helvettiä sä tyttö touhuat?" vastasin vaan hammasta purren että "aattelin kävellä ostamaan jäähdytinnestettä" ja lähdin tallustamaan.. ei sanonu poliisit enää mitään vaan poistuivat paikalta...
Manta A 2.4 -72
Toyota Soarer "Herra Soarer" 1JZ-GTE -91 ja Toyota Soarer "Supersoaker" 2JZ-GTE -94
http://www.teamkad.com/ http://koona-paivakirja.blogspot.com/
Toyota Soarer "Herra Soarer" 1JZ-GTE -91 ja Toyota Soarer "Supersoaker" 2JZ-GTE -94
http://www.teamkad.com/ http://koona-paivakirja.blogspot.com/
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Mihin ne pari päiväsakkoa jäi kun eiks toi 115e ole minimi mikä yleensä annetaan ylinopeudesta?Timbaland kirjoitti:25min odottelun jälkeen mut kutsuttiin autoon ja toinen miekan vartija ei osannu täyttää lappua,sanoin siihen että no jätä antamati niin se vastas tosta pari päiväsakkoa lisää.115€ sakkolappu tuli allekirjotettua.
22 ylitys tietää muistaakseni suunnilleen 10-12 päiväsakkoanuhapumppu kirjoitti:Mihin ne pari päiväsakkoa jäi kun eiks toi 115e ole minimi mikä yleensä annetaan ylinopeudesta?Timbaland kirjoitti:25min odottelun jälkeen mut kutsuttiin autoon ja toinen miekan vartija ei osannu täyttää lappua,sanoin siihen että no jätä antamati niin se vastas tosta pari päiväsakkoa lisää.115€ sakkolappu tuli allekirjotettua.
Alhaisilla tuloilla saa pienet sakot.