Muutama kämänen kuva tuli räpsästyä. Kaipaa lievää madallusta kyllä kipeästi.
Myös etu-umpiot joutaa vaihtoon kunhan vaan köyhä opiskelija kerkiäisi vähän keräillä rahaa. Tarkoituksena kun olisi hieman lomaakin pitää, kun koulun ohessa tullut töitä tehtyä melko riittävästi. Tiiä sitten tuleeko pidettyä.
Boah kirjoitti:Itselläkin alkanut himottaa nuo OPC Vectran alut 17 tuuman koossa. Olin jo katsomassa sellaisia, mutta ei jäänyt mieleen, että olivatko nuo juuri ne OPC:t jotka tällähetkellä kiikarissa. Allaolevat siis hakusessa. Suomeksi replicat niistä. Täytyy katsoa, jos huomenna vaikka kerkiäisi vannekauppaan. (Kuva)
Tutulla on OPC Vectrassa tuollaiset kuvan vanteet, mutta 19"! Ne oli jo näyttävän näköiset.
Ollaanpas sitä tarkkasilmäisiä. Pitäisihän tuolle pienelle kukan alulle jotain tehdä vielä kun on vasta pinnassa. Muuten tuli kyllä Tectyliä leviteltyä kaariin ja helmoihin. Pitäisi vaan noihin näkyviin paikkoihin keksiä jotain siistimpää. Tietysti voisi hommata facelift helmat jossain vaiheessa jos jaksaisi niin peittyisi tuollaiset kököt kohdat ja ne voisi suojata kunnolla.
Helkutti sentään, kun tykkäävät kuitenkin raapia nuo pyörät takakaariin vakioalustallakin. Oli sitten vaan pakko mennä taittamaan noita takakaaren reunoja sisäänpäin. Lohkeili maali aika ikävästi. Saas nähä joutuuko sitä maalarin juttusille menemään. Suurin osa lohkeemista tietysti piilossa, mutta parista paikasta lähti isompi pala joka tuli hieman myös näkysälle.
Ja vielä, kun on -35mm alustasatsi tulossa niin saas nähdä kuinka käy. Olisi vaan pitänyt tyytyä 215 renkaisiin. Sportin -20mm vakiojouset olisi myös vaihtoehto, kun porukoitten naapuri semmoisia kauppasi. Pitääpä viikonloppuna katsoa, jos voisi kokeilla noita minun pyöriäni tuossa porukoitten naapurin B2 Sportissa niin saisi vähän mielikuvaa että voiko saada suosiolla pyörimään madallettuna.
Ihmettelen, kyllä etteivät nuo minun pyöräni mahtuneet pyörimään kun nimimerkki Ekto:lla taisi olla 7,5x17 Omegan vanteet 39 ET:llä ja samanlevyisillä kumeilla. Pyöri ongelmitta ymmärtääkseni. Minulla kun paukahti heti takakaareen rengas, kun ajoi pienistä kuopista 60km/h ja kaksi kaveria kyydissä.