Bumber care vs Musta värivaha
Bumber care vs Musta värivaha
Hellou.
Elikkä kova pähkinä purtavaksi.
Miten saada mustat listat takaisin mustiksi? Itse olen Bumber carea käyttänyt, mutta iloa vain viikoksi tai kahdeksi ja taas harmaantuvat. Mustaa värivahaa suositteli yks kaveri, mutta hieman skeptinen sen suhteen.
Muita mahdollisia vaihtoehtoja? Ilmeisesti jotenkin kuumailmapuhaltimella?
Elikkä kova pähkinä purtavaksi.
Miten saada mustat listat takaisin mustiksi? Itse olen Bumber carea käyttänyt, mutta iloa vain viikoksi tai kahdeksi ja taas harmaantuvat. Mustaa värivahaa suositteli yks kaveri, mutta hieman skeptinen sen suhteen.
Muita mahdollisia vaihtoehtoja? Ilmeisesti jotenkin kuumailmapuhaltimella?
Kyllä tekee hyvää jälkeä! Näyttää hienolta! Mutta odotapa muutama viikko niin vanhat jäljet ja kauhtunut harmaa vallitsee jälleen. Tosi isoa kukkua tuossa purkissa kun lukee, että "poistaa muoviosista vahatahrat tjsp"... no, poistaahan se ne näkyvistä, hetkeksi, mutta ei todellakaan poista niitä pysyvästi. Ihan ok aine, jos tarpeeks usein jaksaa hinkataouto kirjoitti:Kävin tossa just ostamassa Bumber carea
- Kaikista autoista tulee vanhemmiten Opeleita
- Opel, good from far but far from good!
- Opel, good from far but far from good!
Hinkataan hinkataan =D Pullo makso jotain 10e. Joten ei kauhea taloudellinen menetys =Dmasu kirjoitti: Tosi isoa kukkua tuossa purkissa kun lukee, että "poistaa muoviosista vahatahrat tjsp"... no, poistaahan se ne näkyvistä, hetkeksi, mutta ei todellakaan poista niitä pysyvästi. Ihan ok aine, jos tarpeeks usein jaksaa hinkata.