B-vectran jarrut vinkuu

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Tvisuri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tvisuri »

Syksyllä Opelilla oli tarjous jarrupaloista ja levyistä, joten vaihdatutin kaikki jarrupalat ja levyt eteen. Nyt jarrut vinkuu niin tajuttomasti, että jalankulkiat pitelevät korviaan. Mitäs tälle ongelmalle on tehtävissä?
soppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja soppa »

ei kannata Opelin omia jarruvaraosia käyttää... hae uudet tarvikepalat varaosaliikkeestä, niin vinkuminen loppuu! Ainakin omasta omasta autosta loppui vinkuminen, tosin mulla vinkui takana. Kannattaa kokeilla.
Astra G sport 2.0 16v
marttikos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja marttikos »

On 2003-04-12 15:47, soppa wrote:
ei kannata Opelin omia jarruvaraosia käyttää... hae uudet tarvikepalat varaosaliikkeestä, niin vinkuminen loppuu! Ainakin omasta omasta autosta loppui vinkuminen, tosin mulla vinkui takana. Kannattaa kokeilla.
Öhöm..ottia tuota... olisiko Opel myynyt jarrupalat tarjouksella juuri siksi, että ne ovat diskattua tuotantoerää, joka alkaa kuluessaan vinkua? Ja ovat ostaneet hylätyn erän euron hintaan..
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Mulla vähän samoja ´onkelmia´ takajarruissa (tarvikepalat ja levyt), täällä annettiin vinkiks kokeilla tarrapintaista kitinänvaimennuslevyä..Ei oo viel kyl tullu pistettyy kiini sitä, mutta luulis että jotain hyödyttää.
marttikos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja marttikos »

On 2003-04-12 19:22, -jupe- wrote:
Mulla vähän samoja ´onkelmia´ takajarruissa (tarvikepalat ja levyt), täällä annettiin vinkiks kokeilla tarrapintaista kitinänvaimennuslevyä..Ei oo viel kyl tullu pistettyy kiini sitä, mutta luulis että jotain hyödyttää.
Äkikseltään tuntuu, että tarralevy hajoaa atomeiksi eka jarrutuksessa.. ellei se sitten ole tarkoituskin, ja siitä leviää jotain kitinänestoainetta ympäriinsä... testaapa ja kerro meille tulokset, kiitos!
"Ooppelilla pääsee pitkälle!"
soppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja soppa »

On 2003-04-12 19:07, marttikos wrote:
Öhöm..ottia tuota... olisiko Opel myynyt jarrupalat tarjouksella juuri siksi, että ne ovat diskattua tuotantoerää, joka alkaa kuluessaan vinkua? Ja ovat ostaneet hylätyn erän euron hintaan..
Niin ei varmaan olekkaan myynyt siksi,että alkaisi vinkua...Mut Opelin jarruosat tai tarkemmin jarrupalat on varmaan jotain eri materiaalia tai sekoitusta ja alkavat käytössä vinkua... Ainakin mulla kävi näin! Vinkuminen loppui sitten täusin kun hain varaosa palat ja oli vielä moninkerroin halvemmat!
Astra G sport 2.0 16v
Vastaa Viestiin