Katalysaattorin hitsaus X20XEV koneeseen

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Janne T
'Senator'
'Senator'

Katalysaattorin hitsaus X20XEV koneeseen

Viesti Kirjoittaja Janne T »

B vectran X20XEV koneesta siis katti loppu (sisuskalut irtosi tuossa talvella) ja päästöistä ei mennyt läpi (toki venavarren kumit varmaan vähän falskaa lisäksi). Pakomet tarjosi katalysaattorin vaihdon töineen 400 euroon, mikä äkkiseltään tuntuu iljettävän paljolta tuon hintaluokan autoon (vm -96 vectra, 320tkm ajettu).

Tarvikekatteja saisi 100e pintaan, mutta kun ongelma on se, ettei taidoista huolimatta ole itsellä tällä hetkellä mahdollisuutta irroittaa etuputki-katti yhdistelmää ja alkaa hitsaamaan sinne tarvikekattia tilalle. Tietääkö kukaan missä moinen operaatio onnistuisi Oulussa tai lähialueella? Toki ei tarvitse välttämättä olla mikään liike, vaan osaava harrastajakin kelpaa ;)

Vai täytyykö vain tyytyä kohtaloon ja pulittaa tuo 400e... :(
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Siis hetkinen. Pakomet tarjosi siis uuden originaalin katin paikalleen asennettuna 400€??? :o
Osta se tarvike käikäle niin mä laitan sen sulle muhoksella pakalleen 100€...
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

harza kirjoitti:Siis hetkinen. Pakomet tarjosi siis uuden originaalin katin paikalleen asennettuna 400€??? :o
Osta se tarvike käikäle niin mä laitan sen sulle muhoksella pakalleen 100€...
sama tarjous, mutta eri paikkakunta.
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Masai
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masai »

Mä voin laittaa tarvikekatin tuohon 400e hintaan paikalleen (sisältäen osat). 8)

Masai
Peugeot 505 Turbo Inj, Opel Manta -A -70, Saab 9000 CSE 2.3T Aut. -94, Saab 9-5 Aero 2.3T Aut. -00, Opel Insignia 2 T 4x4 -10, Maserati 3200GTA -01.
Vastaa Viestiin