Vectra 2000 4*4 lime myyty voi poistaa.com
mv6 tai sport b omppua tekis mieli...[/quote]-jupe- kirjoitti:
Minkähänlaista tontitusta siihen syntys
niksuhan tuo on omppua kaupannu mutta turhan "tuning" mun makuun...
leveet rh: koottavat 18" alut, ihan kenttään, merkitön maski ja väriksi musta (ja ehkä steinmetsin korisarja) 3.0 suora tai v6 ja manuaalivaihteet, nahkarecaroilla siinä olis unelmien omppu
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
ei pellaa ku kukaa ei oo kaupannu niitä lukituslevyjä jakolootaan silloin kun niitä oli myynnis nii olin persauki, pitkän ajan suunnitelmana olis rwd vectra mutta pitäs saada nuo muutki rottelot ny liikkuun nii käyttiksenä tää, ei paljo kerkee rassailla...GreadR kirjoitti:Jokos neliveto pelaa? ja kun noin matalalla mennään niin mitäs se siitä tykkää?
suunnitelmat muuttu eli konttiin tulee 2kpl spl dynamixin pro12d2:sta samaa sarjaa ku astran 15":t jos sais pakkelit irrotettuu kyljistä?! siitä onki parivuotta ku on viimeks musiikkii kuunneltuu mun autossa.
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Paljonko tarjoat? http://www.minunauto.com/?page=showcar&id=3285
Osta multa suora koneinen, on Steinmetzin kamoja ja puolinahkarecarot, sekä vaikka talvivanteiksi passaavat 17"henkkas81 kirjoitti:-jupe- kirjoitti:mv6 tai sport b omppua tekis mieli...niksuhan tuo on omppua kaupannu mutta turhan "tuning" mun makuun...Minkähänlaista tontitusta siihen syntys![]()
leveet rh: koottavat 18" alut, ihan kenttään, merkitön maski ja väriksi musta (ja ehkä steinmetsin korisarja) 3.0 suora tai v6 ja manuaalivaihteet, nahkarecaroilla siinä olis unelmien omppu
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
oiskohan ollu ppg? niko varmaa tietäs/muistas paremmin...ToniJ kirjoitti:muuten...minkä merkkisellä maalilla maalasit autos?
pitäs hakee lissee kawan vihreetä. maalaan konepellin, etulipan ja takakyljet uudestaan meni aavistuksen vaaleeks toi vanha väri ku maalasin sen huonosti sekotetun maalauksen joka oli tummempi!
maalauksen jälkeen sit sivulistat paikalleen ja jos ne ikkunan pielet teippais pitäs kattoo minkänäkönen tulis sit.
nyt onki kotona melkeen kawanvihree pappatunturi ja honda monkey
sais ny vähän maalaitua ja penkit ostettuu/ etuovipahvit fiksattuu nii olis jo ihan siisti auto?!
tos yks kaverin ottama kuva takaviistosta porukoitten pihalla...

Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut