Juu siihen voitaisiin kokoontua, mut katsotaan nyt missä on tilaa siihen aikaanFear kirjoitti:Ilmaannunpa sit jossain 18.30 maita abeeceelle tänne KuopioonKokoonnutaanko absin etupuolella olevan parkkipaikan päähän eli, tavallaan absin ihan etelä päätyyn? Toivottavasti oli tarpeeks epäselvä...
Pohjois-Savon aluemiitti su 31.5.2020 klo 17:00 Juustoportti Matkus
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
pitää ilmeisesti tulla kytistämään siilinjärven shellin rampilleok` kirjoitti:Kumen kanssa oli puhetta, että Iisalmesta letka lähtisi joskus noin klo; 17.30 ABC Marjahaasta kohti Kuopiota, eli siitä jokainen laskee kuinka pitkään menee kun ollaan siilinjärvellä,eli joskus 18.15? ja siitä sitten Kuopion ABS Pitkälahteen? ja siitä sitten itse tapahtumapaikalle, ja omallereviirille
Kokoontukaa pikkuisen ennen siihen shellille ja sit kun näette et me mennään ohi niin lähdette vaan peräänNysali kirjoitti:pitää ilmeisesti tulla kytistämään siilinjärven shellin rampilleok` kirjoitti:Kumen kanssa oli puhetta, että Iisalmesta letka lähtisi joskus noin klo; 17.30 ABC Marjahaasta kohti Kuopiota, eli siitä jokainen laskee kuinka pitkään menee kun ollaan siilinjärvellä,eli joskus 18.15? ja siitä sitten Kuopion ABS Pitkälahteen? ja siitä sitten itse tapahtumapaikalle, ja omallereviirille
Nyt olisi 10 autoa ilmoittautunut mukaan, perjantaihin klo 17.00 on aikaa ilmoittautua. Sitten ilmoitan automäärän järjestäjille. Hienoa että saatiin toi pupukin messiin
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Kume kirjoitti:Kokoontukaa pikkuisen ennen siihen shellille ja sit kun näette et me mennään ohi niin lähdette vaan peräänNysali kirjoitti:pitää ilmeisesti tulla kytistämään siilinjärven shellin rampilleok` kirjoitti:Kumen kanssa oli puhetta, että Iisalmesta letka lähtisi joskus noin klo; 17.30 ABC Marjahaasta kohti Kuopiota, eli siitä jokainen laskee kuinka pitkään menee kun ollaan siilinjärvellä,eli joskus 18.15? ja siitä sitten Kuopion ABS Pitkälahteen? ja siitä sitten itse tapahtumapaikalle, ja omallereviirille
Varmasti saatte kiinni meidät
Nyt olisi 10 autoa ilmoittautunut mukaan, perjantaihin klo 17.00 on aikaa ilmoittautua. Sitten ilmoitan automäärän järjestäjille. Hienoa että saatiin toi pupukin messiin
mmm.. mikä pupu ?
-
@Heikkinen
- 'Admiral'

No niin 15 autoa ilmoitettu kerhoparkkiin vaan eiköhän sinne viel muutama matti myöheinenkin mahdu 
Elikkäs vielä hieman aikataulua:
Lähtö: Iisalmen Abc Marjahaka Klo: 17.30
Perillä Kuopiossa: Abc Pitkälahti Klo: 18.30 jossa pidetään samalla mitti!
Siirrytään Klo: 19.00 maissa tapahtumapaikalle Citymarketin parkkiin.
Tapahtuma alkaa Klo: 19.30
Saavun itse Marjahakaan varmaan jo viiden maissa. Jos kysymistä niin saa soittaa 0443075514/Kume
Elikkäs vielä hieman aikataulua:
Lähtö: Iisalmen Abc Marjahaka Klo: 17.30
Perillä Kuopiossa: Abc Pitkälahti Klo: 18.30 jossa pidetään samalla mitti!
Siirrytään Klo: 19.00 maissa tapahtumapaikalle Citymarketin parkkiin.
Tapahtuma alkaa Klo: 19.30
Saavun itse Marjahakaan varmaan jo viiden maissa. Jos kysymistä niin saa soittaa 0443075514/Kume
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16